Sinnesvrickat

Hej.
Inatt drömde jag en sinnesjukt knäpp dröm.  Läs om ni orkar.

Zak var huvudpersonen och Han var även Son till Kvinnoguden, den mäktigaste av dom alla. Och Så när vi var ute och gick så såg han en kille som såg intressant ut, så vi började förfölja honom, och prata med honom, fast han svarade inte. Sen såg Zak till sin fasa att han sa "hej pappa" till fader Gud, och fattade då av någon anledning att dom var bröder?? Samtidigt är Zak JÄTTErädd för sin egen mor för hon är galen och mäktig.
Och borde kanske nämna att jag var helt osynlig för Zak. Allt jag sa sket han i. Det var som om jag inte fanns. Jag bara sprang runt och ställde frågor som "va?" "vadå?" "när?" Utan att få svar på dom.

Namn på Zak nyfunne Fader Gud var Arn. (??) Och på Zaks nyfunne Bror som liknade Jesus heter Asov. Fasligt. Moder Gud hade inget namn vad jag minns. Och zak hette nåt coolt men det minns jag inte heller. Och jag, ja, som sagt så fanns inte jag ordentligt så att jag var väl... ingen.

När jag vaknade sa jag lite smått i sömnen åt zak "Kom här din lille jävel" och fortsatte "är du arg på mig eller din nya upptäckt?" Och strax därpå vaknade jag på riktigt och insåg vad jag menade med upptäckt, alltså att han var två gudars son. LOL. Alltså HELT crazy. Och att jag trodde på det även när jag vaknade och frågade zak hur det kändes att veta var jävligt kul också.

Den lilla ladan som gud mor bor i var ranglig och äcklig. Och hon skrek och hade sig därinne. Därav ser ni att vi gömmer oss bakom buskar.

Men, här är iaf en stillbild av en del av drömmen.



Kommentarer
Postat av: woman!

hahahahahhhaha, det här är den fulaste drömmen jag har hört talas om på ett bra tag nu :p shit woman, du är lite skum ;p PUSS

2009-06-02 @ 09:45:24
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0