"Vilka roliga strumpor du har. Jättekul!"

När jag, Stinki och Adam var ut och rökte idag kom en kvinna gåendes, och sa "nämen, vilka roliga strumpor du har! Jättekul" i förbifarten och log. Haha. Kul med såna människor. Då kan jag förklara att mina strumpbyxor jag har på mig idag är svarta med vita klövrar på. Mikket fina.

Daim Cool Breeze är JÄTTEgott! Testa! :D



----------

Jag är less. Less på att vissa människor har ett visst sätt att tänka och inte fattar att alla andra inte tänker så. Superduperjävlamegaless.


Och du, SLUTA!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaja, jag ska ge mig. Du behöver inte bli så sur. Peppar peppar;D

2009-05-14 @ 15:58:53
Postat av: Räk

vad fan är klövrar!?!?

2009-05-27 @ 00:14:27
Postat av: Räk

aha venta nu fatta jag tror jag. typ fyrklöver? det heter klöver i plural cööle, inte klövrar. jag trodde du mena klövar, alltså kofötter!

2009-05-27 @ 00:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0