When it's time.

Igår spelade joch sjöng jag och Zak ihop. Det var supermysigt. Jag spelade piano och han bas, sen bytte vi. Det var trevligt att bara umgås. Jag hoppas på att vi idag ska börja spela in min låt som jag fick i födelsedagspresent. Vad ger det att få nåt man inte kan behålla. Ungefär som att jag skulle ge honom en synth och sen lämna igen den igen när han fått spela en liten stund.
Haha. Icket.

Jag saknar mina vänner. Jag är ledsen att jag är kass på att höra av mig. Men livet är inte så snällt just nu. Det är inte för att jag inte vill vara med er. Det rä bara det att jag inte har ork för nånting och är allmänt avtaggad.
Men imorn ska jag faktiskt vara med min käraste Emelie! Och det kommer att bli sååå mysigt.

Sen på kvällen imorn ska nån komma hem till oss och prata ekonomi eller nåt. Något Zak styrt ihop. Ganska coolt. Tips och råd typ. Gratis när man jobbar på Aditro. Nån förmån måste man väl få tycker man.


Mitt stora dilemma just nu. Ska jag eller ska jag inte jobba på midsommar?
Saker som pratar mot:
1. Det är en fredag.
2. Det kommer garanterat vara fint väder.

Saker som pratar för:
1. Storhelgs-OB
2. .....? Inget mer.

Men vad gör det. Jag får dubbelt betalt, men samtidigt skulle det vara nice som fan att vara ledig hela dagen. Men fett med dubbelt betalt.
ÅÅÅH. Jobbiga liv med jobbiga val. 
 

Btw, igår lekte jag hemmafru. Jag diskade, lagade mat åt mig och min fästman, och diskade igen. Det kändes för jävla bra alltså. Riktigt nöjd med maten, och Zak tyckte om den. Efteråt kände jag mig så supernöjd att jag även tog tag i disken direkt istället för att låta den stå över natten som vi brukar göra oftast. Heheh. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0