Nystart på 2010.

Nu har jag gått med i viktklubb. Nu jävlar ska jag ta tag i detta problem jag har att inte komma i mina jeans som jag passade för ett år sedan.

Först signade jag upp till att få börja 2010-01-01. Men eftersom jag alltid är alltför ivrig och vill börja med allt på en gång så skickade jag snabbt iväg ett mail om att jag vill börja redan den 1a december. Detta ångrade jag direkt jag skickade iväg mailet, för att.... JULMAT!? JULGODIS?! JULSLISK!? Nä, jag måste få en månad till på mig att bara gotta mig i allt sluskigt och äckligt. Så när jag fick ett svar om att hon hade ändrat till 1a december kände jag mig riktigt kass när jag svarasde "förresten.... jag vill ha 1a januari ändå."

Haha. Jag är kass. Men håll tummarna för mig. Mitt mål är -10 kg och att få plats i mina jeans igen. Och att alltid vara säker på att storleken M är min storlek. Ni behöver inte vara orolig att det ska gå överstyr, för jag ska ha kvar my niggah-ass ändå. Vill bara passa mina jeans för fan!

Det blir inge New moon ikväll. Zak "måste spela wow....". LOL. Men han kom med ett finare alternativ. På lördag ska vi mest troligt till Luleå och äta ute på restaurang och sen på bio i luleå, eller så blire allt det i piteå. Men det lät ändå bättre med Luleå. Vi får väl se.
Om jag hade nog mycket pengar och kunskap skulle jag uttrota och/eller betala någon för att förstöra wow. Men det är väl bara jag...



Ser detta verkligen så kul ut?
Nä, tänkte det.

Jävla wow-nördar!





Inte arg. Bara lite less... hihi. Men zak är ändå min favorit. Han frågade ju om det var okej och jag gick ju med på det. Men endast  för att Lördag var ett bättre alternativ. Äta ute kan man ju aldrig göra för mycket. Speciellt inte när man blir bjuden iaf. Hoho joj oj hihih jaa.

Om en timme gör jag helg!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0