5037, det är jag det!

Nu börjar nerverna stiga mig åt skallen! Jag bråkar på Zak för småsaker. Jag tror att han också börjar känna av att jag ska flytta lite även fast han vägrar erkänna. Det brukar som låta "men du kommer ju tillbaka på helgerna!"
Nu i morse på väg till jobbet tjaffsade vi om att han vill på bio och jag inte anser att vi har råd eftersom bensinen på söndag måste kunna betalas. Och om jag kommer på något som måste köpas inför flytten, typ en handtvål behöver jag... och deo. Och så vill jag köpa lite mat så Zak överlever tills lönen trillar in. Hehe. Ajja. Vill han svälta så FINE.

För en liten stund sedan skrev han "hej sut. 5037" på vår jobb-msn. Sut=söt. 5037 = Soet på 1337-språket. Haha. Gosh. Nåja.
När jag frågade vad det betydde så sa han att jag fick leka detektiv och leta upp vad det betyder på "hans ställe" Hans hemskt ouppdaterade blogg var ju det första jag tänkte på och när jag läste inlägget så var jag tvungen att samla mig lite för att inte gråta.
Eftersom jag är hans enda trogna läsare (eftersom han uppdaterar en gång om året) så vågade han sig på att skriva ett lite fint och känsligt inlägg. Han är ju en lame tuffing som inte kan visa känslorna öppet för allmän beskådan, så ett sånt inlägg hade nog aldrig skrivits om han uppdaterade ofta och hade läsare. Så nu förstör jag hans "cool-image" och länkar den åt er att läsa om ni så önskar. Hehehe. Men säg inget till honom. Då raderar han nog inlägget. Haha.
http://zairakas.blogg.se/

Fint vaaa? :) Just den sista meningen i första stycket gillar jag. <3 Han är fin han, min fästman.


Igår sa jag hejdå till mina fina tjejer. Dom är så himla fina och bra. Jag har ALLTID kul med dom. Dom är bäst helt enkelt! <3

Idag ska jag göra en tårta, tvätta, packa. Gaaah. Baaah. Panik. Jag måste packa. PACKA!



UPDATE-----------------

I veckan frågade min kära kollega Johnnie mig om vad jag ville ha i avskedspresent. Då svarade jag "en bil gärna"
Nu idag nyss kom han med en liten leksaksbil med ett F på. Då sa han "brum brum! här kommer en bil.... lastat med.... Frickadelleer!"
Frickadeller är danska köttbullar typ. Som är SUPERJÄVLAGOTT. Det är en liten internsak, vi har ätit det förr och han vet att jag älskar det. Så då fick jag det av honom och hans fru. SÖTA FINA Jensen's!
Och idag ska jag säga hejdå till honom. :( Buuuuhu. Jag lär ju gråta. Usch. Hata avsked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0