Alarm? Nope.

Jag har varje dag sen jag kom hit vaknat före mitt alarm gått av. Jag antar att det är nu i början fär att jag är så nervös att försvova mig. Ja och självklart pga av träningsvärken i ryggen som känns så mycket varje gång jag vrider sig att jag vaknar. Jag hoppas att nu när jag får helg imorn, och äntligen får träffa min älskade älskade Zak, så får jag en chans att lugna ner mig och när jag är tillbaka på söndag kan känna mig lite mer avslappnad och sova tills larmet går av!
Jag har knappt ens fattat nåt. Läraren frågade igår om vi anpassat oss bra till vårt nya hem och om det kändes som ett hem osv osv. Jag svarade att jag inte ens har reflekterat. Jag är ganska bra på att acceptera nya hem tror jag. Det går så snabbt och jag kallar redan mitt nya hem för hem. Så atte... vi får väl se hur det känns efter helgen. När jag ska hem till zaki igen och behöva säga hejdå till honom igen. Men jag kan väl tänka mig att det blir lättare för varje gång.

Nä, nu ska jag klä på träningskläder för om 20 min ska vi ut i kylan och springa. Som vanligt!

Vi har förresten "fått" ett schema.

Måndag - Fredag :

07.30 - löpning
09.00 - Drillning

Fredag: Slutar runt lunch. (Förutom de helger vi måste stanna kvar och jobba).

Såja. Det är allt vi vet typ. Haha. Han sa vårt schema muntligt i förrigår, och när vi frågade om vi kune få det så sa han : "njaa... jag kanske kan skriva ut nån kladd... men... jag vill gärna att ni tränar minnet"

Heheh, he thinks of everything!


Vi hörs seeeen! Kram till er, puss till Zak, (som inte ens läser min blogg, haha, men men).

Nu ringer mitt larm. LOL att jag har varit klarvaken i 45 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0