ALLTSÅ ÅÅÅÅÅH!

Nu läste jag Petras Blogg! (hon som också är från Piteå som också kom in på skolan) Jag blir så TAGGAAAAD!!!!! Jag ÄLSKAR att jag vet att det finns nån mer än jag som FÖRSTÅR min längtan!!! :)

Och precis som hon skrev... hoppas det blir en bra klass... Jobbigt annars med tanke på att man ska bo och leva med dom...
Tur att jag redan vet en (Petra) som verkar vara en HÄRLIG tjej!
I värsta fall får det bli hon och jag mot världen (klassen) haha.


ÅÅÅÅÅÅH! JAG FATTAR INTEEEEEEEE!!!!!

Tänk så nära jag var på att INTE fara på auditionen för att jag var så nervös och rädd att bli nekad... Och att jag inte svarade när dom ringde... haha. OJ! Tänk så hemskt om jag INTE hade farit! USCH!! Hemska tanke.....

JAG KOM IIIIIIIIN!
Och jag börjar om 17 dagaaaar!!!!! GAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCKING CRAZY!



MONGO-BLOGG soon going Skådelspelarutbildnings-blogg! Vad sägs om DEN va? VA VA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0