blörk

Träningsvärken har inte gett med sig, utan tvärtom blivit sämre! Det är jobbigt att gå och jag är nervös inför morgondagens löpning. Om det blivit värre imorn blir det svårt att springa. Hehe.

Idag fick vi öva med på att bitch slapa varandra. Jag hamnade med Joanna. Samuel (läraren) sa att vi skulle våga slå hårt och våga ta i om vi vågade. Så jag och Joanna slog hårt. Jag fick typ ont i huvudet och blev lite snurrig några gånger. Men det var kul. Den som blir slagen ska ju ta initiativ till att krama den som slår, och några gånger tog det fan emot lite. Man fick som blunda en liten stund och släppa ilskan över smärtan och sen krama. Heheh.

Sen fick vi ju läsa upp våra dikter. Jag klarade det!
Sen efter det fick vi 45 min på oss att sätta ihop en liten sketch (stavning) av allas dikter och framföra den för TP:arna (teaterproduktion) och två andra lärare. Det gick väldigt bra och vi var väldigt nöjda.

Sen fick vi gå ihop i grupper och spela upp en improviserad konflikt. Vår grupp (5 tjejer) valde att vara ett kompisgäng där nån varit med nån annans tjej. Det slutade med att vi slogs på riktigt. Det var kul att få göra nåt av det vi nu fått öva på: Slåss. Haha!

Ikväll har vi sett fångarna på fortet och ätit popcorn igen. Imorn ska vi nog gå och utforska badhuset och ta ett bad i bubbelpoolen. Hehe. Om vi nu inte slutar så sent som vi gjorde idag; 19.15. Heheh.

Återstår att see!

Imorn blire spåret igen 07.30!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: woman!

Åh vad du verkar ha roligt baba <3 Jag hoppas att du har det underbart!

2010-08-25 @ 22:05:09
Postat av: Anonym

den där improviserade konflikten är farligt bekant ett scenario jag brukar spela upp i huvudet... den brukar dock sluta annorlunda, med blod och sex.

2010-08-26 @ 00:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0