Burtsäsk - hem

Ja, nu sitter jag här på mitt nya rum. Det är ensamt.
Har umgåtts med mina roomies hela kvällen och sett på TV. Dom verkar riktigt schyssta! Tror detta blir bra.

Men nu lyssnar jag på fin musik och saknar Zak som fan. Just för att det är 5 jävla dagar innan jag får träffa honom:( Usch. Det gör ont i mitt hjärta. Men jag lever på en fin händelse som hände innan vi skiljdes åt. Han är verkligen den bästa. Fyfan vad han är bäst.

Imorn börjar skolan! Hoppas jag slutar vara ledsen då. Det känns fånigt att vara ledsen när vi ska ses på fredag ju. Men det är fan länge när man aldrig ens väntat en dag typ.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig och se en film och sen sova så jag slutar vara ledsen. Så får jag hoppas på en fin dröm om min drömman!

Imorn blir det väl en gladare update förhoppningsvis! Jag ska ju få ha jättekul nu!



Älskar dig, Zaki!

Kommentarer
Postat av: Zaki

det blir skoj näru kommer hem.

2010-08-25 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0