Cool tjej!

BTWWWWWW!!!!!!

Jag råkade ut för 3 kändisar.
1. Trummisen från sky high, James Bradley Junior, kallade mig sister och pussade min hand. Och även "how are you baby, you look tired" och nån kram. Snäll man från USA.
2. Managern i the sounds bjöd mig på vin. Han skällde ut en snubbe bredvid mig som hade tagit av hans öl utan att fråga och sen vände han sig mot mig och sa "det var inte menat åt dig det där. Så du vet! Vill du ha något? Öl, vin... ?" hehehehe. Satt vid hans bord och var cool.
3. Lazee ville ta kort med mig. Jag gick förbi honom och då tog han tag i mig och ropade åt en fotograf att ta kort på oss. Ska se om jag kan fatta var alla kort som togs finns. Då ska jag självklart dela med mig av den bilden. Heheheheheh.

Jag är så cool.

Dock visste jag inte vem nån av dom 3 kändisarna var förrän Zak berättade. Hahaha. Fortfarande vet jag knappt. Hehehehehhe. Men STIIILL!!

Snart är jag ju dock i deras league! Jag kommer snart vara COOLARE än alla tre tillsammans!!!! Moahaha.

Helvete. Alltså seriöst. SERIÖST. Det är TRE veckor kvar. TRE!!!
Jag dör.
MIN MAGE dör.
NERVERNA GÅR SÖNDER!
Jag har fixat några bilder jag ska ha med mig och rama in. På Zak och på mina brudar. Hihih. Kommer sakna dom så myyyycket!!! Bajs. :( Men, det är för en bra sak! It's my dream, mayn!

Btw, TACK till alla som kom och tittade på oss i lördags!
SKit ner dig som inte kom.
Några av er hade bra anledningar och jag är inte ledsen på er. Hihi.
Du som jag är ledsen på vet precis vem du är.
Så, ni andra ta icke åt er! I still love you!

Woop wooop!

Jag är så cooooooool. Det säger mina kompisar iaf! Och det tycker ju visserligen jag själv också. Zak säger att jag är lejd men det är bara för att han är avis. Hehehhe.


Hejdå från den som kallas Cool-Nickan av de flesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0