Första dagen!

Idag började meee.... hmm. Äh. Minns inte. Vi åt iaf frulle/lunch kl 11. Sen gick några av oss ut och gick en sväng. Sen kl 14 vare upprop. Sen var det dags att ha första lektionen med klassen!

Vi fick hälsa på varandra på massa olika sätt. Hälsa med handen, med foten, med rumpan, med näsan, med halsen hälsa med ögonkontakt, vara tyst med en minuts ögonkontakt per person, kramas tyst i en minut per person.
Ja, det var sjukt roligt!

Sen gick vi och åt middag, jättegodmat. Fläskfilégryta. Sen kl 17 vare dags för lektion nummer 2. Då fick vi alla stå en och en framför klassen och säga "här är jag" med olika känslor typ.
Sen skulle vi bitchslapa varandra och sedan försonas med en kram. Jag och en kille, Peter, hamnade med varandra. Så då slog jag han, han tog initiativ och kramade. Sen bytte vi roller. Så man körde varannan. Ni kanske förstår hur röda vi alla var på kinden efter den övningen.
Efter det skulle vi putta varandra så hårt vi kunde. Även där skulle man försonas med en kram.
Och sen skulle man stå på varsin sida av rummet, och så skulle den ena komma och hämta med sin partner över på andra sidan, och vi som skulle bli hämtade skulle göra allt i vår makt för att inte följa med. Så vi skrek och slogs typ. Jag kämpade så gott jag kunde men Peter är stor och stark så till slut lyckades han lyfta upp mig och bära över mig. Typiskt.
När det sedan var min tur att få över honom till min sida var det OMÖJLIGT. Jag höll på att dö så mycket jag försökte. Jag ramlade ihop typ tre ggr för jag blev så utmattad. Lärarna stod typ och hejdade "kom igen Nicole!!" Till slut fick två tjejer komma och hjälpa mig. Hahah.
Sen fick vi även dansa ensamma i ett mörkt rum till nån afrikansk musik typ. Det var nice! Släppa loss, joda!

Så vår första skoldag slutade kl 19.00. Hehe!


Imorn äre samling kl 07.20. Då ska vi ut i spåret!

Ikväll har vi sett fångarna på fortet. Mysigt att hänga med alla. Och nu är det bara en tjej i klassen jag inte har träffat. Hon kom typ nyss men bor i andra huset så henne får jag träffa imorn!


Jag gillar min klass so far!

Nu ska jag fan gå och sova tror jag! Men först ringa my love <3

Kommentarer
Postat av: Jänny

Verkar helsjukt roligt! Antar ni sover gott om nätterna om dagarna ska fortsätta vara så utmattande! Kul att du trivs, det blir nog ett fantastiskt år! Puss och godnatt!

2010-08-23 @ 22:28:03
Postat av: Emma

ÅH vad kul att läsa att du trivs! Det verkar ju råskoj!! Ha det så bra så länge, vi hörs snart! :D

2010-08-24 @ 12:19:11
Postat av: Malin

Ett stort lycka till! :) Det där verkar bli superkul! :)

2010-08-24 @ 12:37:46
URL: http://maliiiiinns.blogg.se/
Postat av: Nickan

Svärismoris : Jodå, det sovs ganska gott! Dock så verkar vi ha nå moppeknuttar i 15 års-åldern till grannar som spelar hör musik in på småtimmarna. Men men! :) Jag trivs grymme bra! Vi ses kanske till helgen! Då får du veta meeer! :) Puss och godnatt!



Emma: Jaaa. det är sjukt kuL! Dags att du uppdaterar din blogg nu så man får hänga med! Men du far väl först på fredag du va? :)



Malin: tack! Jo, jag tror jag kommer ha det skitbra här. Även om det är riktigt tufft! :)

2010-08-24 @ 22:06:06
Postat av: Zaki

blir lite tradigt att hålla på och kommentera varje inlägg - men du är värd allt besvär!

2010-08-25 @ 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0