fy i fan

Usch. Jag vill och KAN inte sova nu. Vi har just sett en skräckis. Jag var nervös, redan innan vi började se den, över att jag säkert inte skulle kunna somna efter den. Men jag tog mig igenom nästan hela sittandes i soffan, sen när det kom en äcklig jävla duschscen så ställde jag mig upp. Sen började den bli slut och då ser jag, och även resten av klassen, något grått gå förbi utanför fönstret. Jag satte mig ner och började gråta för att det var så jävla obehagligt och läskigt. Det var så perfekt tajmat med filmen. Det var då David i vår klass som hade tråkigt i andra huset och ville skrämma oss.
FAN vad han lyckades.

Nåja. Jag har lånat vänner-dvd av Petra så nu ska jag se det för att lugna ner mig.

Imorn har vi sovmorgon! WOHO!! Vi börjar först 8.30. Hehe. SÅ då ska vi springa, hoppas bara vi hinner få frulle... den slutar serveras kl 9 nämligen... eller 9.15. Nåja. Återstår att se!

Jag saknar redan Zak. Jag grät vid vårt avsked idag men inte alls lika mycket som förra söndagen. Så, jag tror det kommer bli lättare med tiden.
När vi kom tillbaka idag så frågade Emanuel "jaha, vad har du gjort i helgen då?" När jag svarade "Jag har bara myst på med min pojkvän" så började jag nästan gråta för att jag redan saknade honom. Blä. Jobbigt. Men men. Det var iaf VÄLDIGT mysigt att få sova med Zaki 2 nätter. Det uppskattas så mycket mer när man är ifrån varandra!

Nästa helg äre bröllop! Nice!

Nu : VÄNNER för att lugna hjärta och själ.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är så roligt att läsa om hur det går för dig, Nicci! Jag är glad att du verkar trivas så pass bra trots allt!! :) Hoppas vi ses snart! KRAM!

2010-08-30 @ 11:45:00
URL: http://alltidalltidvi.blogspot.com
Postat av: nicci

Åh vad roligt att du gillar att läsa! :) Jo jag trvis så sjukt bra! :)

Ja, hoppas verkligen vi ses snart!! :) Kramar! <3

2010-08-30 @ 22:47:58
URL: http://nucalop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0