Ja hej hej hej hallå

jag är glad!

Idag var en ledig dag. Men det förvandlades till en jobbdag! För att jag är en fantastisk medarbetare som hjälper kollegorna när det krisar. Det blev även en sväng på korpen i 45 min innan jag började. Duktig tjej!

Igår var en BRA dag!
Jag städade, IGEN (mindre kul). Och sen ringde jag syrran och frågade om hon ville hänga med mig. Det ville hon så då satte jag på mig inlines och åkte till henne och då var vi ute i drygt en timme med Ella. Det var väldigt mysigt!
Sen for vi på coop och handlade onyttigheter; pizza och chipp o dipp! <3
Sen for vi hem till mig och bara möööös.

Jag har varit ledig i onsdags och torsdags. I tidags tvättade jag. I onsdags städade jag. Sen kom Hugo på kvällen och när jag vaknade på igår så var det lika stökigt igen och massa disk framme. Så då vare bara att ta allt från början igen. Sen tog jag dock den välbehövliga pausen och hängde med Najje som sagt.

Vi har även börjat fixa inför Hugos inflytt. Vår säng står in mot en vägg. JÄTTEjobbigt att inte kunna ta sig upp från sin egen sida. Men men...
Tänk vad mysigt att få komma hem efter en hel vecka på skolan och bara ligga och bli omhållen av den jag älskar mest! Oj, vad jag ska uppskatta och ta vara på ALL tid under helgerna när jag är hemma!

Alltsååå,..... TVÅ VECKOR KVAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAGA baJHGS JHSJN KLAJKLJL !!#&#&%#)!/=#/=!!!!!!

BY ZE WEY.... Jag fick på mig ett par jeans! Först vågade jag inte ta mig dom av rädsla att dom skulle sitta för tajt eller så. Men jag gjorde det ändå och OJ vilken glad jävla överraskning! Jag fick på mig dom. Och dom satt dessutom BRA! :))))) Yeeey! Har bara ett par kvar... dom är SJUKT tajta. Jag får på mig dom men dom är WAY to tajt. Heheh. Så... typ... kanske ett par veckor bort!
Vad är ett par veckor ens? hehehe.
Tänk nu på att alla jeans jag har (typ 5 par) har jag jag kunnat dra upp HÖGST halvägs upp över knäna. Och jag skojar inte. Har inte ens kunnat få upp dom ens i närheten av rövan.
Zå atteee...... ja. Börjar fan kunna säga att jag är nöjd med mig kropp. Bara lite avdrag på låren och magen. Och lite på rumpan... men inte för mycket! Afroröva ska vara kvar! Hehe. 
Sen tror jag nog att jag är nöjd!

Jag kan ju säga att när jag började för 7 månader sen.. jaa... jag trodde ju aldrig att jag skulle lyckas. Inte såhär bra iaf! Jag minns när jag var SVINnöjd över att ha gått ner 4 kg. Fatta hur glad jag är nu... 16 kilo lättare! Ja. MIKKET!

Nu är Björn en tjuvläsare så nu slutar jag! Spion - Spinkar - Björn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0