JAG DÖR

Det pirrar i hela kroppen. Det gör typ ont så mycket det pirrar. Nu är det nära!
Jag har kommit på att jag inte alls ser fram emot söndag. INTE ALLS. Det känns så läskigt att säga hejdå till Zak och inte träffa honom på 5 dagar... (Om vi ens får ledigt första helgen?) 

Däremot så längtar jag ju som SATAN till på måndag! Då ska jag få träffa nyklassen och se vad man ska gå med för folk! :) Mycket kul!

Men som sagt. Jag lär ju gråta en skvätt på söndag när Zak ska fara hem igen... var beredd på det Petra! Haha.
Gud så hemskt... jag vill inte ens tänka på söndag. Måndag är kul. Men söndag... fyfan. FYFAN.


Igår blev jag arg på en viss person. Nu ska jag inte outa den personen för mycket men allt jag har att säga är att: Du är helt chockerande trög, pinsam och ego. Jag kan inte acceptera att nån kan vara ett sånt jävla airhead. Det går inte.

Nåja.

Ikväll ska jag på hejdåfika med bästa tjejerna... ååååh. Jag dör. SÅ HEMSKT. Jag kommer sakna dooom. Jag kommer ju iaf kunna komma hem. Emma lär man ju se MYCKET mindre av som ska till malmö. Och även Madde som ska till borås. Och Elin till Umeå... och Madde J lär väl också fara så småningom.

Nåja. I'll be back! Hoppas att alla gör som jag och återkommer till vår fina stad!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv. Hehe, jag kommer också gråta, så då är vi två;P Jag kommer typ sakna ihjäl mig när det gäller min familj, särskilt mina syskonbarn. De växer ju så fort, så man kommer säkert inte ens känna igen dem;P

2010-08-18 @ 10:37:01
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0