Jahapp.

Jag är så sjukt rastlös. Zak är sjuk och tråkig. Haha. Brukar vara tvärtom, att jag vill ligga still och han vill hitta på saker.

Jag har iaf diskat undan efter dessa äckelmän som lämnar sina matlådor framme och odiskade varje dag.

Nu har jag legat i sängen och bara lyssnat på fin musik. Melissa Horn är en ny favorit, fick tipset om henne från min nya klasskompis Petra.

Sen har jag även lyssnat på en låt av Kent som heter utan dina andetag. Jag dör typ så fin den är. Jag gråter varje gång jag hör den. Den är så fin och vacker och den berör mig så hårt. Jag har aldrig lyssnat på Kent, men så visade Zak den låten för en vecka sen när vi mös dagen innan vi skulle skiljas åt. Gråt gråt grååååt. Sjukt fin. Har ni inte hört den så LYSSNA på den!!!

Imorn bär det av tillbaka till skolan. Det är dubbla känslor. Kommer ju sakna Zak, men jag vet ju att jag klarar mig iaf. Det har jag ju märkt denna veckan. Men jag saknar redan mina klasskompisar faktiskt! Synd att jag missar de två första helgerna. Nästa helg måste jag ju också hem för då är det bröllop! Men helgen därefter ska jag inte hem tror jag. Då ska vi nog hitta på nåt med klassen. Typ boda borg eller fest eller nåt. Heheheh. Man måste ju ta vara på helgerna, så man kan  umgås på RIKTIGT, och privat. På lektionerna är det ju bara skådespelarkropparna som umgås och när vi slutar för dagen är alla så trötta.

Nu ska jag gå och lägga mig hos min sjukling som just kom och la sig i sängen.

LATER SKATER

Kommentarer
Postat av: Charleene

utan dina andetag är magisk! jag brukar ju nöta den på jobbet så du har sökert hört den lite dovt sådär ;)

meliisa horn är guuuld! :D

2010-08-31 @ 11:37:48
URL: http://charleenes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0