Life is life

Jag är nöjd. Happy. Osv.
Dock så går jag och nojar lite över vissa saker men det går väl över så småningom.
Ja, det är en ny sjukdom på gång.
Sen tänkte jag även försöka boka in en tandläkartid snarast. Så jag har det gjort innan jag flyttar. Så slipper jag tänka på deeeet. 

Just ja! I helgen var vi ju barnvakt åt Mio. :) Han kom i fredags kväll och blev hämtad på lördag runt 13. Det var såååå mysigt. Han är så ruskigt charmig den lille knutten! När vi skulle gå och lägga honom så fick han ligga mellan mig och Zak. Då flirtade han SVINmycket med mig så jag inte kunde hålla mig för skratt. Och när han sen skrattade så hjärtligt och så nöjd för att ha lyckats få mig att skratta så skrattade ju jag ännu mer. När jag efter några gånger lyckades hålla mig kom han på något nytt som fick mig att gråta. Då började han sittdansa. När jag då skrattade så började han ställa sig upp och dansa. Hahah. SÅ SÖT. Han är 16 månader och världens charmigaste.
Haha, en sak till. Dagen efter så följde vi Zak till jobbet så då fick han ta en liten förmiddagslur. Sen gick jag med honom till badhusparken där vi lekte ute i ca 2 timmar! (jag fick världens fulaste ränder från mina leggings) Sen var det så varmt och Mio började bli lite trött och gnällig (säkert hungrig eller trött tänkte jag) så jag tänkte att vi skulle gå och köpa nån mat och sen ta en prommis så han kunde nanna i vagnen. När jag satte ner honom i vagnen så började han gråtskrika "aj aj aj aj!" Hahaha. SÅ PINSAMT. Folk trodde ju att jag hade slagit honom. Och jag lovar. Allt jag gjorde var att sätta ner honom JÄTTEförsiktigt i vagnen, dock mot hans vilja så han försökte väl lura mig så jag skulle ta upp honom. Haha. :)
Det var iaf väldigt roligt och jag skulle lätt göra om det. Dock har jag fått inse, efter 4,5 timmar ensam med Mio, att jag INTE vill bli ensamstående förälder. Man kan ju inte göra NÅT. Dom ska ju övervakas VARJE sekund. Tittar man bort nån sekund kan världens hemskaste grej hända. USCH så hemskt.
Nä. Zak får aldrig lämna mig med våra framtida barn. Hehe.


Här får ni en liten bild på sötsaken när han åker rutchbana (HETER/STAVAS det så???) Han åkte den HELT OKRYDDAT 20 ggr innan han blev lite less och ville gunga en stund med mig, och sen ville han åka igen säkert 15 ggr innan jag var tvungen att avbryta om jag inte skulle dö i värmen. Hahah. Hur kan man INTE bli less efter så många åk som var precis likadana???? :)




Och i söndags blev flytten allt verkligare.... Vi städade ur Zaks dator-/musikrum för att Hugos saker skulle få flytta in. Så nu ser vårt sovrum ut som ett tonårsrum med hörnskrivbord, dator och massa instrument. Och mattan på golvet. Och Hugos rum likaså. Jävlar vilka bachelores dom kommer leva som. Dom har så många sjukligt nördiga planer. Haha. Nåja. Tur att jag bara ska vara hemma på helgerna. Inte ens alla säkert. Lär väl alltid mötas med disk och behovet att dammsuga. Men men. Har man två barn så har man. Hehehehe.

Nu ska jag gå på rast med en av dom (zak såklart..... daaah). Höhööö....

BYE.

PS: Det är nu MINDRE än 2 veckor kvaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har börjat packa! (Om det räknas som att packa för att jag påbörjat en packlista, hehe)
DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0