Löööööve

Jag ÄLSKAR min klass! Alla är så härliga! :) Ikväll har vi bara suttit och sett fångarna på fortet och fulat oss ihop. Sen gjorde vi även en dans idag. Hehehe.
Ni alla vet ju att jag är en fantastisk dansare, så idag när vi dansade på en lektion i väntan på individuell konstruktiv kritik från lärarna så kom jag på ett riktigt nice move. Sen utvecklade vi det movet tillsammans till en fantastisk dans!

Med i filmklipp: Jag och Emelie där bak. Och fram har vi Petra till höger och Carolin till vänster.




Det gick jättebra idag på den konstruktiva kritiken.
Vi skulle ju då framföra vår 2-minuters långa monolog. Jag tyckte det gick sådär men lärarna verkade tycka att det gick skitbra! Allt dom sa var att jag kunde prata lite högre och att jag skulle våga känna det jag sa. Såhär sa Samuel (min lärare) : "det var några gånger man verkligen såg att du kände det du sa och det berörde oss, men sen var det som att du blockerade det" Och det är sant. Det var för att jag höll på att börja gråta för att texten betyder så mycket för mig och jag kan verkligen relatera till den. Och på det svarade dom "men våga gråta! Visa vad du känner!"
Så nästa gång vi ska framföra den ska jag fan våga.
I övrigt fick jag höra att jag hade en behaglig röst, och ett skönt lugn på scen. Och att det kunde bli något riktigt bra av mig. Hihihi. Det var JÄTTEKUL att höra!

Alla var verkligen duktiga idag. Vi fick ju liksom bara gårdagen på oss att hitta och lära och framkalla en känsla. Så, grymt jobbat kära klass!

Här är bilder på några av oss! :)



Emelie, Frida, David och Lusth



Emanuel, Nickan, Sofie, Carolin och Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0