luuuuuuugnet infinner sig... NOT

Här sitter jag på jobbet... jodå. Är inne på min sista kvart här. Jodå. JOBBIIGT!
Min kära kollega Monica är kungen på att lugna ner sig. Skönt att ha en "mamma" när man behöver lugnas ner och finna vett i skallen! Hon är fin hon! <3

Har nu sagt hejdå till alla. Ja förutom Monkan dårå. Det ska göras om en kvart...

Jag har inte riktigt börjat fatta det tror jag. Det känns så himla overkligt. Jag flyttar verkligen i övermorgon!!! Oj oj oj ...

Jag är sjukt nervös över mina ögon/huvud. Ångrar mig faktiskt lite att jag inte for till ögonläkaren idag... TÄNK om jag har högt ögontryck och håller på att bli blind. Eller om jag rent av faktiskt har en jävla tumör????? Så fort jag tittar snett uppåt så kommer en jättehemsk smärta just under ögonbrynet typ. Så himla jobbigt om jag måste börja skolterminen med att vara "den sjuke" .... BORING. Åååh. Jag vet ju inte ens var nån jävla vårdcentral är!! Eller var någonting är för den sakens skull! Fifan.
Jag tänker iaf avvakta med mitt öga. Hela nästa vecka. Om det inte blir värre såklart. För då kommer jag nog inte ens kunna avvakta. Aj :(

Hela tårtan åts upp! YEEY! Jag lyckades igen! Tre gånger har jag gjort tårta och dom verkar ha gått hem alla tre ggr. Mikket roligt. Mikket!

Tio min kvar nudå............................... Zak är och köper gott till ikväll. Då ska vi mysa! Och imorn är vår sista natt tillsammans på 5 nätter.... JESUS vad sorgligt. Fan vad jag kommer sakna att vakna till lite av att han drar mig intill honom när vi sover. Eller att när han varje kväll är klar med att läsa ger mig en puss och säger "jag älskar dig" trots att jag redan sover (jag vet detta för att jag har vaknat några gånger när han gör det). Och att bli omhållen och aldrig frysa. Åååh.
Zaaaaaaaaaaaaaaaak <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0