Ny textträning

Idag hade vi sovmorgon, löpningen var inte förrän 8.30. Wihoo! Och hädanefter kommer vi slippa löpning på måndagar. Så det blir bara 4 dagar i veckan! Nice.

Idag fick vi köra "jag älskar dig" övningen igen. Idag var det flera personer som kysstes. Jag har inte tagit mig RIKTIGT så långt att jag skulle kunna göra det utan att det skulle kännas för personligt och äkta. Som det känns nu skulle det typ kännas som ett svek mot Zak om jag skulle göra nåt mer än en kram. Men om man går in i rollen så ska det ju inte vara så, det är ju inte jag, Nicole, som gör något då.
Men, som sagt, som det känns nu kan jag inte göra det än. Så kramar och strykningar på armen får duga för mig än så länge. Men så småningom måste jag kunna släppa mitt privata jag och bara vara min skådespelarkropp - mitt verktyg. Kan jag inte göra det så tar jag mig inte så långt i detta yrket...

Vi fick även en läxa i text igen. Denna gången ska den vara 2 minuter. LÅNG tid kände jag spontant. Men jag hittade en text efter många om och men, och vi har övat ihop några stycken och jag kan den utantill nu. Så jag kan gå och lägga mig med gott samvete.

Idag var jag, Petra och Haffe och käkade pizza och tog en paus från texterna. Den var riktigt god!

Och igen, jag trivs så bra, och min klass är amazing!

Nu ska jag se lite vänner, ringa Zak, sen sova. Imorn äre löpning vanlig tid, alltså kl 7.30.

Godnatt!


Här är en snuffsig bild på mig och mannen i mitt liv.



Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0