Överlevt natten!

Sådärja. Nu har jag överlevt den första natten! Det gick bra. Jag har ju en bild på Zak bredvid sängen. Heheheheh. Så han fick en godnattpuss och godmorgonpuss!

Nu kan jag berätta lite mer hur jag bor.
Jag bor i ett litet hus, det är 9 rum i hela huset. 4 på botten och 5 där uppe. Jag bor på botten. Vi är 4 skådisar här nere. Jag och en kille, Johan, som går i min klass delar toa. Så man är två på varje toa. Det är bra. Eller, iaf bättre än att vara 9 på en toa som jag först trodde vi skulle vara. Dusch är där uppe och den delar vi däremot 9 på. Hehe. Nåja. I mitt hus är det jag, Petra, David och Johan. Sen är det några där uppe som går en allmän linje, eller konst eller så.

I huset bredvid bor det 8 tjejer och 1 kille. ALla skådisar där också. Jag tror detta kan bli riktigt bra faktiskt!

Zak saknas såklart fortfarande men det känns faktiskt redan lite bättre än igår. Då låste jag in mig på rummet och grät medan dom andra gick till grannarna och såg film. Haha. Jag är patetisk. Så, nu ska jag göra mitt bästa för att inte gråta och vara ledsen. Jag ska ju njuuuuta! :)

Nu ska vi snart och äta lunch!

Här är före och efter- bilder på mitt rum!



Tomt! Zaki fixar med min dator!



Lite mysigare!
Ingen Zak där :(
Men jag är glad ändå. Försöker iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Zaki

det är ju bra om det är mysigt där man bor. och det är bra om man inte gråter av att bo där.

2010-08-25 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0