paniiiik! waaah!

Alltså... ja. Nu börjar det närma sig som zatan! Det är en vecka till skolan börjar och MINDRE än en vecka tills jag flyttar... Jag håller på att dö. Baaah. Förstååååååå så spännande och nervöst att jag vill gå under!
Vi fick info från skolan om att ha med sovsäck, liggunderlag, stövlar, oömma kläder, träniskskor och träningskläder med oss på söndag. Det måste innebära att vi ska fara nånstans och övernatta! Åååh så kuuul. Lära känna klassen på riktigt antar jag det är till för! :)
Dock är jag liiiite nervös över hur jag ska orka träna så hårt som det verkar vara där. Men det lär väl lösa sig. Hoppas att vi alla är lika otränade med lika kass kondis som mig så kan vi bli fit ihop! :)

Snaaaart....

Jag satt just och tänkte på att jag och Zak inte har sovit en enda natt ifrån varandra sen vi flyttade ihop den 30/12 år 2008. Det är alltså drygt 1,5 år sen!
Fast sen kom jag på att vi har sovit ifrån varandra en natt. Hehe. Han for iväg på AYJO (ett musikläger) i Luleå. Första natten, en torsdag till fredag kunde jag ju inte följa, men på fredagen for jag dit efter jobbet och sov med honom på hotell. Hahah. Men då har jag ju tränat en gång. För typ 1 år sen. Alltid något...
Men guuuud, hur ska jag klaaara det?

Igår så vaknade jag kl 10 och skulle precis lägga mig närmre Zak, och när jag öppnade ögonen lite så såg jag att han inte var där?! Jag kollade på klockan och den var en minut över tio. Han började jobba kl tio. Alltså hade han redan farit... jag brukar ALLTID vakna när han han far. En hejdåpuss och sådär måste ju få ges. Meeen... Jag blev lite ledsen när jag hade missat att vakna. Jag behövde väl sova antar jag.. Waaah!

Nåja.

Vi nakenbadade i fredags. Det var SÅ SJUKT kul. Jag hade riktigt kul. Sen simmade vi över bullenviken (?) och pojkarna orkade inte simma tillbaka och jag ville inte simma själv, eftersom det var alkohol inblandat så kom vi överens om att vi skulle vara samlade (smarta va? hehe). Hur som helst, då var vi ju tvungna att gå tillbaka till Sanna längs flaka-nånting-gatan. Varje gång en bil kom så stannade vi till alla fyra och stod blixtstilla i en härlig nakenpose och låtsades vara statyer. Hahahaa. Det var så roooooooligt. Vi systes ju tydligt för dom i bilarna. Det tänkte jag inte på förrän senare. Heheehehe.

Meeen.... Idag fyller min älskade syster år! Grattiis! Puss <3
Imorgon ska jag... hmm... vad ska jag? Börja packa tror jag.
Onsdag ska jag säga hejdå till mina flickor.. :(
Torsdag ska jag påbörja en tårta till min sista arbetsdag, och även tvätta mina kläder så jag kan packa klart!
Fredag är min sista dag på jobbet...

Sen hoppas jag väl att jag och Zak kan hitta på något roligt fredag kväll och lördag dag för på söndag flyttar jag!
Hoppas det blir strandväder på lördag så jag kan få min efterlängtade stranddag med Zak.

Nu ska jag äta lite tuggummi. Det är gott och stillar sötsuget! hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0