Sista av allt...

Igår var min sista måndag på jobbet avklarad. Idag är sista veckomötet på jobbet avklarat... allt börjar närma sig sista av allt.
Åh, nästan så jag inte vill sluta här på jobbet! Nu kanske dom flesta tycker jag är knäpp som vill vara kvar på jobbet men jag har så fina kollegor som kommer saknas så myckeeet.
Min käraste Johnnie sa just en gullig sak : "faan... nu ska jag lyssna på din låt igen. Det är ju det enda jag kommer ha kvar av dig... du kommer lämna ett stort hål ska du veta" Och sen ser jag hur han sitter och mimar på låten jag och Zak spelade in. Sötponne!
Han har även gått massa skådisutbildningar och jobbat som skådis lite. Så han har sagt att jag får ringa när som helst när jag behöver råd och hjälp.

Ååååh... koolleeegoooorrrrrrrrr......... I love yoooooooooouuuuuuu.

Så att... ja. Sorligt/roligt värre börjar allt närma sig. Ska nog försöka börja packa lite idag tror jag. Känns som en bra plan.

Igår grät jag en ny skvätt igen. Zak tröstade. Ja... jag är ju lite blödig.
Nog för att det är tråkigt att lämna alla så är det ju helt underbart fantastiskt kul! Jag längtar ju som en pöl!

Och återigen så flyttar jag ju inte direkt till skåne eller stockholm eller så. Jag kan ju faktiskt komma hem i princip varje helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0