träningsvärk!

SATAN vad jag har träningsvärk. Jag kände det lite i axlarna igår och tänkte att det måste ha varit från när vi puttades på varandra. Men i natt har allt hundradubblats typ. Hela ryggen är ihopdragen och jag kan knappt böja mig fram. Det är helt jävla crazy. Jag har verkligen värk i hela jävla kroppen. Inte en enda muskel som inte fått jobba. Och massa värk på så skumma ställen jag inte ens visste man kunde få träningsvärk i. Haha.

Men det är skönt! Då vet man att man har jobbat stenhårt liksom! Det är fan seriöst ingen lek. Vi måste ju vara stenhårt fokuserade och inte skratta när man går in i verkstaden. Så atte... Och nu märks det då även i kroppen att det är på allvar.

Synd att jag sovit som en gnu. Har vänt och vridit och plågats. Haha. Varje gång jag försökt vända mig har jag vaknat och det gjorde jätteont. Hahah. Herregud vilken gnällmaja jag är.

Nåja. Om en timme ska vi springa! Hur fan det ska gå återstår att se... shit vad det blir intressant. Speciellt om vi ska göra upphopp igen eftersom min rygg dragit ihop sig som en ... ja. Nånting. Hehehe.



Eftersom jag inte kan sova ska jag väl passa på att träna lite mer på min dikt!

Kommentarer
Postat av: Zaki

jag ser fram emot din tjurnacke nästa sommar.

2010-08-25 @ 23:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0