bakisgurl

Nu har jag varit hemma sen i tisdags. Verkligheten kom väl ikapp mig i onsdags och då blev saker lite jobbigt. Men det är sånt man får ta. Det måste tas.

Julafton firades med mami och syskonen. Och alla söta valpar. GRYMT söta är dom! Och min pälsallergi måste ha försvunnit typ. Jag kände knappt av dom. Det är ändå 9 valpar och en stor hund. Och inför föreställningen vi hade i vindeln när vi sov hos Ebumles pappa så hade dom 5 katter. Kände typ inget där heller. Nice som fan! Min äggallergi brjar också avta. Kan äta vissa saker med ägg i. Vet dock aldrig när det går eller inte så det är ganska ovärt.

Igår runt 18.30 typ så var jag ute på en prommis och då fick jag ett sms av Niklas där han sa att han kunde fixa in mig på challenge trots att jag inte hade biljett. Jag var då oduschad, oberedd på fest, alkohollös osv osv. Men Niklas kirrade typ allt åt mig. Allt utom duschen och göra mig klar liksom.
Jag gillar spontanfest! Det blev en trevlig kväll. Fick träffa lite folk och sånt så det var kul!
När jag kom hem låg Zaki och läste så då passade jag på att äta julmat i sängen. Höhöhö. Det var gott!

Idag har jag varit lite risig men ändå inte jättehemskt. Snart kommer mammsen och hämtar mig! Då ska vi äta kalkon eller gås eller anka eller vad fan det nu var. Och sockerkartoffler hoppas jag! Vi får väl se.

Annars känns det väldigt skönt att vara hemma, samtidigt som paniken och längtan efter bubblan finns. Men bubblan finns kvar och väntar på mig!
Väldigt skönt att få komma hem till Zaki. Har saknat honom en hel del. Och alla vänner. Och familjen förstås!
Jag tycker att det är väldigt skönt att jag och Zaki fortfarande kan vara vänner och umgås. Och bo ihop när jag kommer hem liksom. Det gillas skarpt. Jag älskar honom enormt mycket och han är ju trots allt en av dom bästa och finaste jag vet.



Nu vill jag bara vänja mig vid verkligheten och inse den. Så jag kan gå vidare liksom. Bubblan förstör lite i den apsekten. Jag glömmer bort verkligheten när jag bor där. Och tar ej itu med alla bekymmer och händelser och känslor. Dumt... Men men. Enough depptalk.

Nu ska Zak lära mig hur man spelar in på hans R16. Så atte.... LATERZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0