bubbel-gurl

Idag när vi skulle börja köra textträning så var vi båda två ruskigt less och bara låg och slöade i Bumlis säng. Till slut kom jag fram till att jag ville åka hem imorn, eftersom det ska vara filmkväll med massa finisar och jag vill inte missa det. Sen kom bumlis på att han borde åka hem och hinna köpa julklappar osv. Så vi kom fram till att vi skulle åka hem idag istället. Lite sorgligt. I hate goodbye's! Jag är ju en som måste förbereda mig på allt. Så det blev snabba bud och hjärnan hann ej med så tårarna kom flödandes. Haha. Tönt-Nickan.

Bäst att göra såhär. Ta en paus. Landa lite. SEN kör vi hårdträning fram till scenskolan!

Nu har Bumlis iaf åkt. Jag bestämde mig för att tvätta lite innan så jag tar nog bussen som går 16.30. Då hinner jag landa i mitt liv. Se en film. Tare lugnt och sånt. Kanske duscha till och med?

Vi tar lov ända fram till 2a som vi sagt nu. Sen får vi väl se om det blir kortare eller längre.

Saknar redan Ebumlis typ. Värt ens. No. Orka sakna. Det är ju jobbigt. Och så saknar jag brudarna. :( Blörk! Nåja. Ska ändå bli skönt att komma hem och träffa alla ordentligt. Har ju inte hunnit det typ sen jag flyttade hit!
Och filmkväll imorn känns hur mysigt som helst!

Hejdå finisar! Kommer sakna er!!! :'( *ledsenihjärtat*!!

Finaste Bumlis och Nickan/ Emanucole Niceman!



FINA FINA Jozie Emzor och Petzor och Niczor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0