här står jag framför er, helt naken

Igår åkte jag, petzor och Jozie in till skeå och åt middag och drack lite. Allt i Skellefteå är ett STORT skratt. Sämst bussförbindelser, sämst krogar, sämst människor sämst av allt. Galen skratt på hela staden.

I torsdags åkte bumlis hem över helgen. *saknar* Och även Frida åkte! Och massa fler! Och igår åkte emzor. Och idag åkte petzor. Och på måndag åker Jozie. Men då kommer även bums tillbaka! Tur det! Tragiskt med jullov. Skönt. Men sorgligt.

Jag sitter nu i bumlis rum (jag passar hans stora extremt sköna säng och rum medan han är borta) och försöker välja ut en jävla text till scenskolan. Det är stort skratt på hur svårt det är. Hade ju en. Men börjar tvivla på att jag kan göra den bra... Den tilltalar inte mig riktigt. Det gör visserligen inte nån av texterna. Aaah. Bark.

Återkomme rom lösning för den som vill veta!

Nu tror jag att jag hör Jozie där ute så jag ska gå ut till den fina kvinnan!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0