heeellååå

Satt och läste igenom min blogg lite i brist på annat och fann detta : http://nucalop.blogg.se/2010/may/fin-helg-bra-start.html

Längst ner i det inlägget visade jag en bild på ett mellanrum som jag eftersträvade.
Blir så nöjd när jag ser denna bilden som är tagen i... november tror jag:



I am so gooooood! Då ska jag bara lyckas hålla detta också... Har ju varit lite slarvig den senaste månaden under gökboetblocket. Ingen träning alls men åt så att jag skulle behövt träna varje dag i minst en timme!

Nu måste Zaki spela in så då ska jag se "vi äter oss till döds på tv3play. Det känns passande!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste sluta skriva "skratt", det är jättefånigt tycker alla.

2011-01-02 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0