Kom och sug bort den här förbannade blodblåsan!

Hello!

Idag kom bumlis äntligen tillbakaaaa. Yeeey! Och nu har han klippt en riktigt snygg frilla! Assnyggt!
Helgen har spenderats med Jozie och textträning typ. Igår bakade jag! Har haft en relativt lugn och mysig helg. MINUS fredag kväll och lördag förmiddag.
Idag tränade och stretchade jag och Jozie i varsin soffa framför TV:n. Det var ganska lol:igt. Men ett bra sätt att träna. Kändes bara skratt medan vi gjorde det liksom. Sen gick vi till salen och sprang och tränade. Det var nice. Och sen tränade vi även på våra texter.
Sen gick jag och duschade. Sen gjorde jag en panpizza. Sen dammsög jag Ebumles rum. Som en liten typ tack att jag fått sova i hans rum medan han varit i umä. Sen skulle jag och Jozie egentligen och träna mer men jag var så jävla trött så jag la mig i bumlis säng och tänkte att jag skulle ta en nap i max 30 min så jag skulle kunna hålla mig vaken till senare när han kommit hem (eftersom vi hade tänkt se en film). Dom 30 minutrarna blev till 2 jävla timmar. Stort skratt på det. Nu kommer jag aldrig somna.

Dock så drömde jag coolt. Jag drömde att jag drömde att jag drömde. Sjukt coolt. Allt var så verkligt också. För i den djupaste drömmen låg jag och sov och väntade på att bumlan skulle komma hem. Sen vaknade jag och upptäckte att jag hade ytterkläder på mig och att Ebumle låg ihopkrupen vid mina fötter typ. Sen började min dator spela en film så då vaknade jag och stängde av ljudet. Men ljudet stängdes inte av så då vaknade jag ännu en gång (nu på riktigt) och stängde av ljudet på riktigt. Sick! Men roligt!

Vad mer... inget. Jag är pigg. Förstås.

Borde egentligen städa mitt rum men det orkar jag fan inte.

En birre på mig och finbumlis


Och på mig och Jozie!


Och på oss tre i fredags när vi gör en "haffeblick"


Och så en bild som är på typ halva ansiktena men också den enda där alla tre är seriösa och fina så jag hade inget annat val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0