mongogurl

I lördags var jag då ut på challenge. Och nu i efterhand har jag fått veta att jag stod och pratade med Brolle. BROLLE! Ma gaad. Kul att jag ens tar vara på tillfället. Gaah. Inte ens ett kort tog jag. Så jävla kass. Orka bli så full att man inte ens minns nåt sånt.
Men att koka barn minns jag fan. Lol:a.

Idag var tanken att jag skulle hänga med Emelie. Men jag har ej hört nåt från kvinnan så vi får väl se. Annars har jag nyss stigit upp från sängen. Har legat och slöat och tittat på medan Zak gjort musik. Fick frukost på sängen i morse också. SÅ FINT!!! <3

Ehm... what more. Nä vettefan. Egentligen måste jag köpa skor. Har verkligen EJ råd. Jävla CSNbajskorvar! usch! Meeeneee....

Det kliar som en röv i min hals. Grymt enerverande.

Skulle beöva rakpermanenta håret. Börjar bli dags.

Snart är det inte längre 2010. Coolt. Mindre än 2 år kvar tills jorden går under. Scaaaryyyy!

Nä. Nu måste jag fan gå och skita tror jag visst. Sen bör jag gå på en prommis. Jag kan ju inte sitta imonhus en hel dag och dekadera. Ej ok!

Hejdå!




Detta förtjänar en birre på mig och Zaki från kåbdalis förra vintern!


Kommentarer
Postat av: CharlingDarling

Koka barn är the shit! :P

2010-12-29 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0