sad gurl

Nu har Jozie också dragit... Sorgligt. Jag stod i dörren och vinkade av henne och Lusthan. Nu är det bara jag och Ebumle kvar på hela skolan... Tomt. Crazy shit. Nu sitter han och övar in sin text. Jag ligger lite före eftersom jag var kvar i helgen och tränade på mina. (Plural för att jag ej bestämt mig för vilken jag vill ha än).
*måste göra det snarast!!!*

Jag är så sjukligt otaggad på att vara här och träna text. Är sugen på att vara lite ledig. Men Då kommer jag bara tappa en massa. *Vill ej det*

Måste gå och handla idag. Finns ej mat. Tråkigt liv. Tråkig by. Tråkig stad. Finns ej nåt tagg för någonting just nu. Tycker det är sad att jag inte kommer få träffa JoPeEmzor på en hel månad....!!! Och Haffe kommer jag också sakna som fan! Och min trögerFrida! Ååååh. Bajs :(

Well well. Jag har iaf min gullebumlis. Man ska glädjas åt det man har och inte det man INTE har!


Snart ska vi gå till salen och köra en LÄSKIG grej! Finns risk för psykos. Så... Om jag ej blir mig själv igen: TAck till alla som stöttat mig längs vägen! Och jag älskar er mina vänner och familj. Ehm.. ja. That's it!

CRAZY SHITZORZ!!!!


Wish me luckz!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men du, ta lite längre lov då, du kommer inte tappa så jättemycket. Det är nyttigt att vila ibland. Dessutom kan du ju, om du känner behov av det, träna lite känslor och sådant hemma. Men du är så duktig nickan att du kommer inte tappa nått:)



Puzz på dig!

2010-12-20 @ 16:14:21
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0