scared gurl

Jag är SÅ RÄDD.
Grejen i salen innan var sick. Har varit helt väck i skallen hela dagen sen vi gjorde det. Läskigt. Är fortfarande trög. Och så är jag mongorädd. Ebumle skrämmer upp mig dessutom. EJ OK. EJ OK!!!!

Tur att Zak är villig att hålla mig sällskap via skype så jag kan lugna mig.

Det är så läskigt med ett stort hus HELT själv. Jag är HELT ensam i detta STORA LÄSKIGA HUS!!! Usch! Emanuel bor ju i huset bredvid. Blaaah! MA GAD!!! Är så rädd!!!!

Har ont i magen. Tror visst att det är apelsinjävlarna som är boven alltså. Jävla skitapelsiner!

Nåja. Ikväll tackar jag gud om jag får överleva natten utan mardrömmar!!!!


*ASRÄDD TJEJ*

Kommentarer
Postat av: Petra

Men shit! Vad gjorde ni för läskig grej?

2010-12-21 @ 13:25:05
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0