You're amazing osv osv

ehm... nä. Jag orkar inte dra allt som hänt sen sista inlägget. Och ni orkar säkert inte ens läsa det.
Föreställningarna med Gökboet där jag spelade efterbliven psykpatient gick riktigt bra. Sjukt kul var det!

Imorn får vi jullov! Men för mig och Ebumle innebär det träning på scenskolegrejs. Vi tar ett lite mindre lov över jul och nyår bara!

Igår hade vi utklädningsavslutningsfest (-alkohol). Jag klädde ut mig till gudinna. Jag och Jozie hade även förberett ett litet nummer! Ni ska få ta del av det när jag orkat lägga upp det på tuben.

Shit. Har verkligen inget att skriva mer just nu tror jag. För då finns det risk för att det blir en novell istället!

Nya bilder finns på fejjan, btw, från december månad!

Litet smakprov från vår premiärfest kan ni allt få!













Och ja, självklart är alla smakbilder bilder som innehåller mig!

Kommentarer
Postat av: Petra

OJ så deprimerande den sista bilden är!!:O

haha

2010-12-16 @ 11:31:00
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0