-0,1 kg.

Kul ens. Men jag får nästan skylla mig själv... blev lite väl mycket fika och lite väl lite motion. I veckan ska jag verkligen försöka gå ner ett helt kg igen. Kommer ju ihåg lyckan när jag tittade på vågen förra veckan. Det var SÅÅÅ VÄRT. bara 4,5 kg kvar till första målet! Då ska jag fan unna mig något kalorifritt och bra!

Snart flyttar vi. Tagget är på topp. Förutom att jag har panik över hur allt ska gå till. Hur vi ska hinna ut. Och var vi ska förvara alla jävla saker innan vi får flytta in (efter kl 12).. Nåja. Det återstår att se. De måste ju lösa sig på NÅT sätt kan jag ju tycka!
Tänk... två våningar! åååh. Livet är bra! Förutom att jag alltid kommer vara rädd att någon jävel står utanför mitt fönster och tittar in och typ ska bryta sig in och typ döda mig eller nåt.
Jag är även sjukligt taggad på att jag har gångavstånd till jobbet. Antingen cykel eller gå. Det blir en lagom vardagsprommis. Och till sommaren ska mina inlines fram, och Nickan ska regera på gatorna!

Jag har nu även gjort adressändring och flyttanmälan...
nåt mer man ska tänka på ? Hjälp mig ni som kan?

Idag ska jag fika med mina brudar! Det kommer bli fasligt mysigt. Vi träffas alltför sällan tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Henrietta

internet och tv! men det vet jag inte hur det funkar när man flyttar och redan har det, men jag vet att jag fick vara utan ett tag när jag flyttade hemifrån. Pest och pina!

Tack för kommentaren, made me happy :D Nu ska jag blogga som aldrig förr för att göra dig glad!!! Gillar din blogg också, din blogg är inte som någon annan på ett väldigt bra sätt :D

Erat nya hem låter helt grymt :O

2010-02-09 @ 13:09:41
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/
Postat av: Henrietta

Jaaaa, jag ska komma och fezta á la rockstar i erat nya hem så det kommer vara helt trashat sen. mohaha! haha nej.



Ja, eller huuur, det skulle vara så skönt å bara få säga vad man tycker till alla jäkla kunder. haha. Gud, det var en jävel som fick mig att börja gråta en gång. Blir förbannad bara jag tänker på det. haha. Det som måste vara så gött och jobba på ett stort Coop Forum typ, de verkar inte ha koll på hur kassörskorna beter sig riktigt. :D En snubbe lyssnade på sin ipod i kassan på ett ica maxi jag handlade på, haha. Hälsade inte ens på en.

2010-02-10 @ 10:23:05
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0