Champagne och Panna Cotta!

I lördags mös jag och älsklingen på med champagne och panna cotta. Det var mys pys.... tills MatLun ringde och ville att Zak skulle ut på challenge. Jag är ju inte den som är den så vi gick ut typ halv tolv. Spontan utgång. Ändå... det visade sig bli ganska trevligt så det var väl bra.


Vi har fortfarande inte internet... blääääääääärk. Tur att vi har en skön soffa numera och kan sitta och chillmysa framför TVn utan att få ont i ryggen . Höh!


Igår fick jag ett väääääääldigt oväntat samtal. Kom som en chock. Och jag vet fortfarande inte hur (och vad och när och sånt) jag känner.

Tiden får avgöra hur jag mår.

Det var allt jag hade att säga idag tror jag. I alla fall för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0