Flytt!

Idag är jag slutkörd. Vi har packat och packat och tömt och packat lite till. Nu bor vi hos familjen Lindhammar då vi inte ryms i vårt eget hem längre. Det blir en mysig helg. Imorn ska vi fylla ett släp. Och på söndag ett annat. Och städning blir det också på söndag!

Igår var vi och såg på esteternas musikal. SATAN i GATAN så duktiga dom var. Helt sinnesjukt. Inga amatörer dom där inte. Och Yamina sjöng gudomligt vackert. Jag fällde en tår eller två när hon sjöng andra låten. Galet bra.

Hmm.. nyss tänkte jag "JA!! nu har jag ju maaaaassor att skriva om i ett blogginlägg" men wtf? jag har inget mer att säga nu...

Längtar som fan tills måndag kväll då allt är över förhoppningsvis?
Och...
hmm..
tjaa...
Jag och zak sitter på Jacks rum och wowar... hehehe, I am teh nörd. Det är LITE roligt. Och bäst av allt, jag kan använda detta som ett vapen mot honom. Typ någon gång när jag vill att han gör nåt med mig som han inte egentligen vill "men hallå... jag spelar ju wow med dig ibland??!"
Heheh Man måste ju vara smart.
Spela korten rätt liksom.
Ja men visst?

Äh. Nu drar jag.
I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0