förkylning och sånt.

Shit vad jag är förkyld nu. Magaad. Min näsa är helt jävla igentäppt och kan inte säga n och m och sånt ordentligt. Kunderna hör inte vad jag säger. Haha. Knasigt.

Igår var vi hos min family och åt tzcos och fika och firade min stora lillebror som fyllde 10 hela år. Stor kille nu! ♥

Sen efter sju for vi till Leon, Zaks kusin, som också fyllde år igår. Och där fanns SÖÖÖÖTA SÖÖÖÖTA lille Mio. Han var så sjukligt söt och log hela tiden. Nästan så jag ville kidnappa honom och rymma och göra honom till min egen. Haha, nä, nu låter jag som att jag är störd. Riktigt så störd är jag inte att jag skulle göra det, men han är ruskigt söt med all bebisfett och söta kinder och allt. Och lille Lucas är också fasligt söt. Han såg vi dock inte mycket av detta besöket eftersom det var sängdags då vi kom. Mycket söta barn där. Man kan ju inte låta bli att bli sugen på egna... ehehhe. Nä, det får vänta!

Idag far min älskade älskling ändå till haparanda!!! Han har spelning där och orolig och nojjig  som jag är så är jag bara nervös för att det är så långt dit och snööööö och älgaaar och allt hemskt som kan hända. Men men. Det ska nog gå bra. Ikväll ska jag nog gå och hyra en film i min ensamhet. Passa på att se nåt som zak aldrig vill se!
Det blir bra! :)

Nu ringer min woman. Hon har lyckats vara pinsam! hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0