fredagsmyyys!

Vi fick varsin ... ja vad fan heter det. Ett stort hjärta fyllt med massa små godishjärtan. Såna som finns överallt runt alla härtans dag! Fattar ni? Hajjaar nì? Skit samma, vi fick iaf det som fredagsmys från jobbet idag. Gooott gotti gott gott!

Har även anmält mig till jobbeferren till nästa fredag. Jooda. Det blir nice. Gratis mat, och nån dryck och det hela ska ske på kalles! Blir enbart aditrofolket på Kalles fram till 23 då allmänheten släpps in! Höhöhhö. Det blir nog ruggigt kul.

Sen hoppas jag på en omflyttningsfest hos Craaz snart. Börjar kännas på tiden.

Den hoppas jag att våger visar -1kg på måndag, men det tvivlar jag staaaarkt på.

Igår var jag och woman och åt på golden dragon! Det var gooooooott. Fast en fråga... får man ta betalt för vatten?!?!?!?! 6 spänn för vatten!! Skulle fan bara bett om ett tomt glas och gått på toaletten för att fylla det. Blööh..

Ida ska zak ti' överkalix o spele. O ja ska hem ti' mamme och fire att hon fille år ida!
Hon kommer för övrigt få den bästa födelsedagspresenten av mig, cheyenne och okee! Mikke fin som vi kämpa med i nån timma!

Imorn ska han och yammi spele på krokodil. Om han lyckas få bort ditt jobbpass.

Och på söndag är det alla ♥-ns dag! Då ska vi mysa som aldrig förr.

Typ. .. hmm. vettefan vad mer som finns att säga denna vecka. Som ni har märkt så blir det typ aldrig att jag uppdaterar på helgerna. Gör't bara på jobbet! Så.. vi hörs igen på tisdag, då jag är ledig på måndag eftersom min älskling fyller 21 bast!

Go' weekend som danskarna säger!

pussokram!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Jag glömde bort att svara på hur kunden fick mig att börja gråta. Vi kan börja med att jag egentligen skulle ha ätit lunch, men var tvungen att fixa grejer, så jag var cepehungrig = gnällig! Så kommer den här kunden och säger nånting som jag inte hör, så jag får fråga tusen gånger "Va? Förlåt jag hör inte?". Han bara gick och muttrade och hade inte förstånd nog att komma fram till mig och prata utan stod flera meter bort och muttrade. Sen kom han fram och var skitbutter över att han hade hittat gamla laxpaket. "TITTA!! HUR GAMLA SOM HEEELST!!!" Jag ba, jaha oj, förlåt, de ska jag ta bort! (De var verkligen jättegamla, vi hade just ändrat på våra kolla-datum-rutiner, så de var lite strul) Sen kom han tillbaka med ännu fler paket och ba "På Ica Focus får man en belöning när man hittat gammal mat!!!" Jag bah WHAT!? Vi är fucking Ica jävla nära, vet du hur stor skillnad det är? De har ju för fan inte tid att kolla datum så de ber kunderna göra det istället!! Så säger han "JAG TAR DE HÄR LAXPAKETEN!!!!!!" Så tar jag dem i från han och bah men eeh, det kan du ju inte göra? Liksom, det fattar vem som helst att man inte bara kan TA mat och tro att man har RÄTT till det?!?!!?! Fan, jag var så jävla less så jag sa att han skulle ta det med han i kassan, vilket råkade vara nån som inte riktigt har hajj på läget, så han fick sina fucking laxpaket, och jag gick in på kontoret och började gråta, haha. mest för att jag var så irriterad. ah gud. jag blir förbannad när jag tänker på det... haha... Men alltså, när jag sa "Men du kan ju inte bara ta dem?" Liksom , jag tyckte det var självklart så han ba "Varför inte? Varför? Varför? Svara på det?" haha, som att det var helt självklart att han skulle ha dem!!! GAAH! Ska jag dra värsta redovisningen om hur företaget fungerar liksom? Ja, gud. Borde ha en Ica-kurator.

2010-02-14 @ 10:03:47
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/
Postat av: Henrietta

Wow, vilken kommentar, haha jag spårade ur!!

2010-02-14 @ 10:04:18
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0