Humlebelll

Igår var jag då på roasters (nej jag vill inte säga nodo, det svider i hjärnan att ens tänka på ordet) med Emma, Emmy, Emmelie, Johanna och Madde. Det var skittrevligt och jag gillar't. Egentligen borde vi ses typ en gång i veckan eftersom man skrattar i varje mening med dom brudarna. Allt är så kul typ! Och de säger ju att ett gott skratt förlänger livet. Jag kan då lugnt säga att jag fick mig ett X antal goda skratt igår och var på mycket bra humör när jag kom hem. Och lite sorgligheter och gulligheter framkallade tårar.
Myche trevlig vare. Tåls att göras om!

Idag köpte jag en sak. Ni får icke veta vad. Mohahah

I helgen är det fan alla hjärtans dag (om jag lyckas övertala Zak ska vi se Valentine's day, håll tummarna!), och på måndag fyller älsklingen år. Jag hatar att jag är världens fattgaste och inte kan köpa det jag helst vill köpa till honom. Det får bli nån liten sak ist. Det är ju ändå trots allt tanken som räknas. Dessutom kan jag fortfarande ha hans 20-års present till godo typ. 7500 kan väl räcka liiiiite till i år.

Shit vad gamla vi blir i år... snart är det fan dags att skaffa familj! Men FÖRST; utbildning! Jag har inte bestämt mig helt om jag vill bli förskolelärare eller lärare för lågstadiet... Så jag tänker söka Lärare inkrikning öppen eller vd den hette. Så har jag lite tid till att bnestämma mig! höhööh.

Alltså jag läser som ni kanske vet en blogg: Evelinas.blogg.se, och den är SÅ  FIIN. Hon skriver så rörande saker typ: Ååå vad jag älskar att vara mamma, trodde inte det skulle vara SÅ HÄR underbart!
Hur rörd och sugen blir man inte!? :O ÅÅh. Fina fina Evelina och C/o!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0