Inte arg längre

Jag är glad nu. Humöret började bli glatt när jag läste henriettas blogg och sånt härligt om coola töntar. Det är  vi det.

En annan  sak som gör mig glad är min viktnedgångssuccé! Det går sakta men säkert neråt. 4 kg på 6 veckor. Det är lite mindre än 1 kg i veckan. Detta är, för er som inte hajjar, mycket bra. Att gå ner långsamt betyder oftast att man går ner hälsosamt i fett och inte i muskler. Dessutom så är det absolut viktigaste att ändra livsstil om man vill behålla vikten när man nått sitt mål. Om det bara skulle ta mig en månad att gå ner alla kg jag vill så skulle jag garanterat gå upp allt lika snabbt igen. Men nu lägger jag in nya vanor och allt går utmärkt.
Om allt går som planerat så är jag vid mitt mål 7/7!

Snart är jag vid mitt första mål. Då ska jag unna mig något fint!
Kalorifritt? Javisst!

Om två veckor fflyttar vi. Nä, det är fan mindre än två veckor. det är typ 12 dagar! Skönt att vi kommer få hjälp av zaks underbara kusinfamilj och underbara familj! Ska kolla med min egen familj om dom är sugna! Som det ser ut nu ska vi ut med ALLT på söndagen. Så det bara är städningen kvar på måndagen. Annars kommer vi fan inte hinna. Enda problemet är ju då att vi måste ha allt i släpen över natten. Så vi kan inte ha saker som inte tål kyla ute. Nåja. Det där lär vi lösa!

Idag ska jag ut och springa och sen träna med Michael Carson och Carmen Electra!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0