Ja hallåja

Gissa vad hela förra veckans anstängningar har bidragit till?
MINUS 1 Kilo! :D Wihoo! Och det bästa med allt är att jag ändå har varit ganska onyttig. Druckit alkohol två dagar, ätit pizza, fikat två ggr, ätit glass två gånger. Så tänk vad resultatet varit utan allt jävla skit jag tryckt i mig! Det känns fantastiskt bra.

I veckan ska jag inte vara mindre duktig. Ska ut och gå med stavarna sen när jag slutat och ta ett litet styrkepass när jag kommer hem från prommisen.

Jag läste ett litet inlägg i min svärsysters blogg om att det är lamt att blogga om bantning.
haha, förlåt Yammi!
Men det är allt jag har att berätta om nu förtiden känns det som. Och viktklubb har sagt "var öppen med din viktnergång, låt folk omkring dig veta om att du försöker gå ner i vikt" haha. Så, vilket sätt är bättre än att blogga om det?! :D

Ikväll ska vi äta broccoligrattäng och fläskfilé! MUUUUMs! Längtar! Och om 9 min har jag lunch!


LATERZ!

Kommentarer
Postat av: Yamina

Hahah, neej förlåt nicci, jag menade inte så, haha :) tänkte mer när folk skriver typ för att visa att de äter lite för att de vill ha uppmärksamhet, som kissie och dessie och dem, haha :D puss

2010-02-01 @ 18:55:26
URL: http://yamina.blogg.se/
Postat av: emelie

det gör ingenting att du har varit dålig ;p jag tyckte att det var kul att du valde att vara det! Och dessutom, vi ska ju börja vara riktigt duktiga i slutet av denna månad :) Jag längtar!

2010-02-02 @ 10:04:35
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/
Postat av: Cool-Nickan

Yammi: hahah, okej. då fattar jag. Då kan jag ju fotsätta utan dåligt samvete och rädsla att tråka ut dig. hehe. :D Puss!



Emelie: jaaa! men... det kostrar fan 800 spänn!!!! för en månad. det känns lite... Mycket?

2010-02-02 @ 12:56:43
Postat av: cool-nickan

Yammi: hahah, okej. då fattar jag. Då kan jag ju fotsätta utan dåligt samvete och rädsla att tråka ut dig. hehe. :D Puss!



Emelie: jaaa! men... det kostrar fan 800 spänn!!!! för en månad. det känns lite... Mycket?

2010-02-02 @ 13:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0