live to die.

Inatt har jag vaknat typ en gång i timmen. Det är så sjukt jobbigt att ha det så. Det är allt oftare jag sover dåligt och vaknar tusen ggr per natt.
Just nu väntar jag på ett samtal från vårdcentralen. Jag hoppas fan för allt i världen att jag INTE har nån jävla skitgrej i hjärnan som är döende. Jag har nämligen under en veckas tid fått "attacker" av tryckande värk bakom mitt vänstra öga/bakom pannbenet på vänster sida. Det kommer och går och när jag läser om det på internet var det symptom på både nån tumörjävel och MS. Inget av det lät vidare kul så jag tänker inte ta några chanser utan jag ringde dit och fick  till svar "vi kommer att ringa dig klockan 13.30" bla bla. Ja, då är det väl bara att vänta. Slår vad om att dom kommer säga att det är typ stress eller nåt liknande och om ca 3 månader ligger jag på min dödsbädd och har stämt den jävla sköterskan som bedömnde så fel, och Zak blir rikast i världen. Typ. 
Nåja. 

Igår satt vi framför TVn och mös. Vi har inget internet och det suger. Zak sa upp bredbandet för att byta till Banhoff, men glömde beställa banhoff i tid så nu är vi utan internet i några dagar. Skumt hur mycket man behöver internet. Typ, kolla schemat, kolla tvprogram, kolla facebook lol, kolla om man har symtom som tyder på att mab är döende, osv.
Hur som helst, vi hade köpt lite snarraaaa. Jag köpte 0,8kg godis, det blev 5 kr, och det resulterade i 15 godisbitar. Jag åt dom och njöt inte alls så mycket som jag trodde. Efter jag ätit upp fick jag ångest och ställde mig och gjorde nå benböj och upphopp och hoppade och kom på nån egen grej och sånt i 15 min för att försöka bränna bort dom där jävla 15 godisbitarna. haha. Störd. Men jag måste lära mig komma ihåg att jag ALLTID (i efterhand) tycker det är onödigt att jag äter godis. Det är fan inte alls så gott. Chips och glass och choklad är då fan så jävla mycket bättre.

Nu är jag hungrig och ska snart gå och köpa mig en korv.

Ikväll ska jag och zaki äta ute och sen ska vi på bio.
















hejdå


Kommentarer
Postat av: Stina

Har du inte lärt dig att man ALDRIG ska börja googla sina symptom när man är sjuk? Det enda man får fram då är ju typ att man kommer dö inom fem timmar, och det är ju inte så himla kul. Det är nog inte något större fel med din hjärna ska du se.

2010-02-04 @ 16:54:25
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Hoppas det inte är nå farligt!

2010-02-04 @ 18:43:13
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/
Postat av: cool-nickan

jag vet. jag vet. men man kan ju inte låta blii! haha. har fått lite inflammationshämmande skit nu iaf så vi får väl se hur det slutar! antingen dör jag eller så överlever jag! hehe

2010-02-05 @ 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0