Nattens dröm

I min dröm inatt var Henrietta och jag träningskompanjoner. Haha. Det var en jävla störd jävla dröm.
Vi tränade så ofta vi kunde tillsammans, och vi var oskiljbara. Jag tror att vi var typ Anna Anka och Anna skipper. (Det är Henriettas fel att jag trodde det eftersom hon lämnade en kommentar för ett eller två inlägg sen att jag kommer bli anna anka eller anna skipper så som jag tränar och har mig. Haha.)
Nåja, vi tränade som sagt ALLTID med varandra och det var OFTA.
Till slut ansåg Zak att vi lika bra kunde bjuda in Henrietta i vårt förhållande och vi blev en trio. Vi var alla tillsammans men jag vägrade låta Zak och henrietta sexxa med varandra. hahah. Men till slut en kväll så sa Zak till Henrietta:
"Äh, skit i Nickan. Nog kan du sova mellan oss två inatt nog. Tror ändå inte hon ska sova hemma! *;)*"

I samma dröm med vid ett annat tillffälle hade Zak chattat med en tjej som heter Elin, som jag i verkligenheten knappt vet vem det är, och dom hade chattat på som vanligt och så. Men när dom skulle säga hejdå :
Elin: "okej Zak, ha det fint! puss puss puuss"
Zak: "okej! detsamma puss på dig söt"
Och sen kom han på att han ville säga nåt mer till henne och skrev det (vet inte vad det var) och efter det skrev han :
Zak: "okej, vi gör så! Vi hörs gumman. Puss puss puss puss!"
Elin: "PUUUUSSS! <3 (jag vet att du är tillsammans med Nicole men det skiter jag  i ;) ) "

Och just när jag hade drömt allt detta så flyttade zak närmre mig i sängen (nu är vi tillbaka till verkligheten) och så strök han mig på kinden.

Jag: nej! sluta...
Zak: vad är det gumman?
Jag: Lägg av. rulla bort från mig. Vill inte ha dig nära mig just nu.
Zak: Men nu tror jag du har drömt igen.... vad är det?
Jag: men du valde ju Henrietta över mig! tror du jag är glad på dig just nu?
Zak: hahaha vaaaa?
Jag: Och så skrev du puss till Elin! och DU SKET I DET SOM STOD I PARANTESEN!!!
Zak: Men gumman... var är jag nu?
Jag: I min säng?
Zak: I VÅR säng. Jag är med dig! Du har bara drömt igen...
Jag: Nää.. du skrev ju med henne på msn inatt!?
Zak: men vi har ju inte haft internet på hela dagen..! så det kan inte stämma!
Jag: hmm..ooj... åååh. Just ja- så sköönt. Förlåt. Jo, jag har drömt.



Hahah. Jag är seriöst störd. Tur att Zak vet om det och vet hur han ska hantera mig och mina drömmar! Natten före hände typ samma sak. Jag vaknade och var arg på Zak och han visste direkt att jag hade drömt nåt som gjort mig arg och kämpade med att få mig att fatta att det bara var en dröm.

Himla tur att jag har min älskling hos mig! Som dessutom sa en jättefin sak till mig härom morgonen på tal om inget:
"Vilken lyx att få vakna upp bredvid dig varje morgon!"
Finaste bästaste Zak! ♥

Nu har ni också fått ta del av en sjuk Nickan! Hur känns det? Bra antar jag!

Och Henrietta, hur känns det att ha varit i ett trioförhållande med mig och zak, och att ha varit min Anna Skipper/Anka- (vem som nu var vem) träningskompanjon?
Hahaha

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hahahahahahaha men hjääääääälp!!! Hahaha fan va sjukt att du trodde det på riktigt sen, haha. Jag dör lite. haha, trioförhållande. Coolt dock att vara anna skipper och anna anka. Det skulle vi kunna vara ändå, hehehehe. haha helt cp. Betyder detta att du är lite kär mig? Det är okej om du är det. Jag besvarar din kärlek. <3

haha ^^, roflmao. oj vad vilken skrattig kommentar.

2010-02-03 @ 00:39:20
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/
Postat av: Maja

Ibland drömmer man bra sjuka drömmar:)

2010-02-03 @ 01:28:21
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Cool-nickan

hahha men eller hur! jag är så störd!! :D det var roligt. Jag tror nästan fortfarande ätt vi är träningskompanjoner! haha jaaa. Vi är tränings-Annor! :D Fett!!

Det kanske betyder att jag är lite kär...? vilken tur att den är besvarad!! <33333

hahah du är ROOOOLIII!! :D <3

2010-02-03 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0