oh ye

Igår överträffade jag mig själv på så många plan.

1. Emelie ville gå och fika med mig men jag avböjde för en springtur.
2. Soffan lockade men jag sket i lusten och tog på mig träningskläder.
3. Jag var trött och utmattad men höll ut hela rundan.
4. Jag behövde aldrig lägga mig ner för att kunna andas när jag kom hem.
5. Jag hoppade direkt på ett träningspass med Carmen Electra och Michael Carson.
6. Jag lagade mat åt mig och Mr.Z.
7. Jag klagade inte en enda gång när Zak spelade wow.

Mycket mycket bra Nickan.

Ikväll ska jag och Stina gå ut och gå en kvällspromenad, förhoppningsvis ganska lång. Jag tänker då ta stavarna för att bränna så mycket kalorier som bara möjligt!

YIHAA

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken disiplin du har! Bra jobbat måste jag säga:)

2010-02-19 @ 11:53:06
URL: http://shoeshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0