30 min i -28 grader

Satan så kallt det är ute. Det är fan nästan unbearable. Tårarna rann, och näsan rann och allt blev till is. Mina ögonfransar som vanligtvis är svarta var helt jävla vita och isiga. Det var ganska snygg och coolt tyckte jag. Synd att det smälte när jag kom in. Heheh.

Jag har hittills varit så grymt duktig med mitt nya liv. Ingen cigg, och inget godis på ... ja. Idag är fjärde dagen. Plus att jag tränade i tisdags, och gick en 30-minuters promenad på lunchen. Jag är så jävla bra. Igår var en riktigt jävla jobbig dag. Jag var läskigt sugen på godis, och tänkte göra popcorn på kvällen, men innan jag gjorde dom tänkte jag bara kolla hur mycket kalorier dom innehöll.... 460 !??!!! Tror jag. Nåt sånt. INSANE!!!! Det är fan med än en lunch bör innehålla för mig. Ma gaad. Så jag lyckades stå emot frestelsen.
Grattis Nickan! Tack tack!

Ikväll jobbar jag till 18 och sen ska jag och zaki mysa ikväll eftersom vi är lediga imorn  båda två.

På lördag bär det förhoppningsvis av till mor och familjen!

PUSS adjö

Kommentarer
Postat av: emeelie

Du är så duktig <3

2010-01-07 @ 23:06:11
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0