Against all odds!

I tisdags var det snöstorm.
Vi for ut och sprang ändå.
I onsdags hade vi träningsvärk utav fan.
Vi for ut och sprang ändå.
Idag hade vi ÄNNU mer träningsvärk och kom knappt ur sängen och tänkte dra ursäkten och stanna inne och sova.
Vi for ut och gick ändå.

Vi är så sjukligt duktiga!
Zak köpte dessutom gåstavar åt mig igår, så jag gick med dom idag. Träningsvärken är nästintill olidlig och jag har träningsvärk i muskler som jag inte ens trodde jag hade. Satan vad bra det är att springa alltså. Jag bränner ändå 240 kcal på 15 min löpning, och 128 kcal på 20 min rask stavgång så atte... det är ju helt klart bättre med löpning. Och tro mig när jag säger att efter 15 min löpning är jag SLUT. jag kan inte prata, kan inte andas, kan inte stå, kan inte leva. Typ. Nä fy satan säger jag bara. Jag längtar dock till jag kan utöka rundan till kanske en halvtimmes runda...? eller iaf 20 min? Nåja, ha tålamod Nickan, om du fortsätter såhär kan du gå hur långt som helst!

BTW, jag glömde berätta att när vi sprang igår så behövde jag bara stanna EN gång, och den gången jag stannade var typ 100 meter efter andra gången jag stannade i tisdags. Om någon nu fattade den meningen så förstår ni att det är ett framsteg. Om det är envishet eller konsition bryr jag mig inte om. Jag kände mig ändå GRYMT duktig.

Dessutom så är det bra att jag bygger upp och köper kalorier till på lördag då jag och min Woman ska festa och göra stan osäker. Mohaha!!

Oj, nu är det fredagsmys på jobbet med bulla! Gott!

Lateeeerz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0