ajajaj

Träningsvärk kombinerat med mensvärk = ingen hit! Not cool.

Hur fan jag då kan få träningsvärk av att promenera i 50 min är ju då en annan gåta. Eller så finns ett enkelt svar; helt enkelt att jag är otränad. Detta ska ändras. Nästa måndag ska vågen visa en fin skillnad om jag får bestämma!

Idag ska jag hänga med mina småsyskon, Cheyenne och Okee (myspys), vi ska pyssla med mammas födelsedagspresent!

Igår var jag ledsnast (stavas det så? :O)  i världen. Tänker ej säga varför men det var sjukt jobbigt och deprimerande och ångestframkallande. Men vilken himla jävla tur att jag är förlovad med världens bästa människa som är bäst i världen på att få mig att må bra igen och som stöttar mig till max!
Jag älskar dig min bästaste finaste Zakarias! 

Vi var och handlade toapapper sent igår, just efter mitt lilla break down, och då tyckte Zak det var okej för mig att fuska lite och äta lite glass. Så vi köpte den delicata chokladglassen. Men när jag kom hem så sa jag till mig själv "nä du cool-nickan. Detta klarar du! ingen glass ikvälL! spara till helgen!!" Och jag klarade det. Trots att lakritssåsen lockade i skafferiet!
Mohaha, jag överlistade suget! Jag är ruler of the world!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0