Lite sånt och det där dårå va

I morse kollade jag på vågen. Guess what?! 0. N- FUCKING- OLL i minskning. Iofs noll i ökning också men det hade ju onekligen varit kul att se en förändring åt det lättare hållet. Nåja. Denna veckan ska jag kämpa som aldrig förr. Hoppas jag orkar hela veckan då bara! 
Jag började denna vecka med att stiga upp 2h före jobb, för att vara ute och powerwalka i 50 min. Kom hem, åt en härlig frukost tillsammans med min underbara fästman, och sen var det mysnanna en sväng för att sen fara på jobbet.  
Det ryktas att Zak har städat idag under hans lediga dag. SWEEEET. Det ryktas även att vi ska gå ut och äta idag. Det ryktas även att vi ska gifta oss i december.
Nä. Skämt och sido.
Inte giftas i december.
Allt annats var  sant.
Allt och allt...
De andra 2 meningarna var sanna.
Åh jag längtar efter dagen. Dagen; the big W.  Eller B. Beroende på språk. Heheh.

Jag kan ju ta och berätta att jag redan har planerat en sak. Ringar ni vet. Vid ett frieri är det ju alltid kul med en ring. Man brukar kanske göra bort detta då man förlovar sig, men när vi förlovade oss så var det liksom, ja, en förlovning. Inget frieri direkt. Inget "nu gifter vi oss inom ett år". Nej, inte för oss. Vi tog förlovningen för sig. Sen går jag och väntar på att bli friad till. Ett riktigt romantiskt frieri förväntar jag mig. Ingen press baby! Heheheheh.
Haha. Romantik-besatta Cool-Nickan.


Men för att komma till poängen med detta så är det som följande:

Jag kan ju inte ha TRE ringar på ett och samma finger. Eller, kan och kan, men platsen räcker inte riktigt till, så jag tänkte som såhär:
När det är dags för ett frieri då kan han ju fria med en NY ring! Och sen där the big day kommer, så är det ju vigselringarna som gäller.
Nu undrar ni, hur ska jag NU lösa det? Jo, såhär:
Jag har vigselringen och frieriringen på fingret day efter the W.Day och alla andra dagar, och förlovningsringen kan jag antingen lägga på ett säkert och vackert ställe och titta på den lite då och då, eller ha den i ett halsband runt halsen.
Är jag smart eller vad?!

Eller är det bara jag som är en sån extrem hopplös romantiker som verkligen känner behovet av att få en ring vid det riktiga frieriet? Hehe.

Tur att min älskling redan vet om hur lam jag är, och hur mycket fåniga idéer jag har i huvudet, så han log, gav mig en puss och sa "okej min lama tjej" när jag berättade hur vi skulle lösa detta ring-dilema!

Vad tycks om min idé?! Visst är den Klockren?!


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Jag hade tyckt att det var lite pinsamt att få en ring. Jag hade tagit av mig den när han inte varit där typ. Men det är ju jag. Man ska ju egentligen tycka om ringar, jag råkar ju bara vara en pojke som hamnat i en flickas kropp. = inte coolt



Men ett fett bröllop vill jag också ha!! Där alla tycker jag är helt fantastisk som gifter mig och gråter lite för att allt är så vackert och någon håller ett rörande tal. (: Jag ska ba hitta en karl sen blire av! lätt som en plätt...

2010-01-26 @ 12:22:31
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/
Postat av: cool-nickan

Lol, jag fattar nog inte hur man kommenterar i din blogg henko. Har försökt, iböand går det ibland inte... hehh så jag svarar här också! Just in case!



Vilken är mammabloggen?! jag äääälskar mammabloggar! heheheh. Checka denna evelinas.blogg.se. UNDERBAAAR! :D Världens lyckligaste familj typ. Ma lord. Ja ba shiiit jag vill va hon!



Svar på kommentaren i min blogg: haha nä, du hade inte tagit av den. Haha, kille i en tjej, det lät coolt. men å andra sidan så är det ju just vad du är; cool. Så atte... ehh heheh.

Ja, jag vet! Alla ska gråta lyckotårar och häpnas av hur vacker jag är. ahhahah.Det ska bli ett oförglömligt bröllop! Och ja, ett vackert tal måste också finnas med på menyn! Ja, find your guy och gift dig, och glöm för tusan inte att bjuda mig! :D

2010-01-26 @ 12:44:18
Postat av: Henrietta

Du har säkert läst den, såg den på Yaminas blogg, hon hade länkat, hehehe, jag läser allt jag kommer över. http://spiderchick.blogg.se/ Den är de! Ska kolla in evelinas!! Jag ska också lätt ha mammablogg! Hoppas det fortfarande är hett att ha då!



Haha, du kan va coolast som redan e förlovad. inte illa, hörrdu. Jag hoppas jag får sitta där på kyrkbänken och bli bländad av din skönhet!!! Jag blir så blödig i kyrkor, så jag skulle lätt gråta ihjäl mig, du kan lita på det!! Haha, jag lät som att jag försökte säga att jag är transvestit eller nåt, inte riktigt, det är bara lite för många som trott att jag är en kille på senaste... är som lite för lite tjejig... NU har jag bråttom till jobbet, work work work, work all day!

2010-01-26 @ 14:07:00
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/
Postat av: Henrietta

Du har säkert läst den, såg den på Yaminas blogg, hon hade länkat, hehehe, jag läser allt jag kommer över. http://spiderchick.blogg.se/ Den är de! Ska kolla in evelinas!! Jag ska också lätt ha mammablogg! Hoppas det fortfarande är hett att ha då!



Haha, du kan va coolast som redan e förlovad. inte illa, hörrdu. Jag hoppas jag får sitta där på kyrkbänken och bli bländad av din skönhet!!! Jag blir så blödig i kyrkor, så jag skulle lätt gråta ihjäl mig, du kan lita på det!! Haha, jag lät som att jag försökte säga att jag är transvestit eller nåt, inte riktigt, det är bara lite för många som trott att jag är en kille på senaste... är som lite för lite tjejig... NU har jag bråttom till jobbet, work work work, work all day!

2010-01-26 @ 14:07:48
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/
Postat av: Henrietta

Oj förlåt! Blev lite knasigt för mig med när jag skulle kommentera!! Meeen, jag fick kommentaren i min blogg! :D

2010-01-26 @ 14:08:43
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0