vetelivet

Jag åt vetelängd nyss. Inte en bit, inte två, utan tre. TRE!? Jävla fan. 500 kcal åt fan. Nu måste jag träna järnet senare, (om jag vill kunna unna mig något gott ikväll,) ELLER så måste jag skippa middagen. Och jag skippar helst inte middagen. Så, jag tror det får bli en halvtimme framför Carmen Electra Work out DVD.

Jag är TAGG TAGG TAGG inför imorn! Wooooh.
Dock, nästa dilemma. Challenge eller Kalles!?!?!? hMM..... Vettefan. Vi får väl se vart ödet för oss imorn!





FYI, jag har världens bästa sambo/fästman/pojkvän/bästis/blivande man.

Kommentarer
Postat av: Emil

Challenge ofc!

2010-01-29 @ 15:10:07
Postat av: Henrietta

Geez, kalorier and shit! Träna inte ihjäl dig! Tänk om du blir en sån som sitter på gymmet och spänner dig för fyrtioåriga tanter som kommer dit för att ragga. (Really, jag såg en kille i tjugoårsåldern göra det sist med nån himla leopardtant. Psch, pinsamt!) Hehe, nej, du får träna så mycket du vill... bara du inte blir starkare än mig >.< lol. Jag vet iofs inte om jag skulle kalla mig stark. Nejnej, tänk om du blir ANNA ANKAAAAAAAAAAAAA!!!! Eller Anna Skipper! :O

2010-01-29 @ 20:39:57
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/
Postat av: Nickan

Hahah! Nej nej nej. Jag går ju inte ens på gym. Haha. :D Men jag kanske ska sikta på att bli ANna Anka!! :D Hon är ju cool. Och smal. hahah. Det är mitt mål!

2010-02-01 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0