Badhusparken

Igår var det fest. Jag blev lite väl full. Jag tyckte tydligen att det var okej att visa mina trosor eftersom dom var i bikinimaterial! Oj oj.
Det började hos Emmy. Det var myche trevligt! sen gick vi till badhusparken och där vet jag knappt vad vi gjorde... Men det var nog kul! Sen gick vi till 1906.
På vägen hem blev jag bjuden på korv av ett gäng män. När dom sen frågade "jaha, så du hem själv ikväll? Utan ragg?"
Jag kände mig nöjd och glad när jag svarade "nä, jag är förlovad, går aldrig hem själv. Har mitt ragg där hemma. Tack för korven!"
Heheheh. Det var kewl!
Sen gick vi till Sunez. Där var några av Yammis kompisar. Men inte Yammi. Då tänkte jag ringa henne och se vad hon pysslade med. Ringde på hennes mamas mobil som hon brukar ha ibland eftersom hon blivit av med sin egen. Då svarade Svärmor! Ingen Yamina. Och stackars svärmor satt uppe och väntade på att kanske fara och hämta bruttan. 
Då ryckte cool-Nickan in och började leka detektiv. Hittade henne dock ingenstans. Gick tillbaka till Sunes och frågade igen var hon var sist dom såg henne. Gick och letade lite till. Ringde svärmor och infade om att jag inte hittade henne, det var okej. Zak var fullast i världen och la sig ner i gräset. Vi började gå hemmåt men efter en liten stund sa jag "nämen gud, inte kan vi gå hem när Jenny ligger hemma och oroar sig" Så då chansade jag en sista gång och gick tillbaka till sunes. Då provade vi ringa någon som Yammi sagt att hon skulle hänga med och det var hon!  WOH! Hon var en glad och pigg tjej! Bad henne ringa sin mor och infa om läget!
Svärmor kan sova lugnt!
Slutet gott allting gott!

Idag har jag mått som en råtta. Eller en klubbad pung. Det föklarar situationen bra.

Min lillebror mår dock sämre än jag. Kraftig hjärskakning, massa lösa tänder och en halvt utslagen tand. :( Stackaren. Svullen på överläppen och ena sidan av käken.... uuu. Lille lille vän. Det är när sånt där händer som man inser hur snabbt man kan förlora någon man älskar. Hade han inte haft hjälm hade jag nog inte haft kvar min älskade lillebror. Iaf inte enligt läkaren. Tack gode gud att han är så duktig och har hjälm!

Om två dagar är det bröllop!! :D Och jag har nog bestämt mig för vad jag ska ha på mig! WOH! :D Har köpt massa klänningar nu! Hihihi

 
Här får ni en härlig bild från förr! Hehehehehehe. Älskar denna bilden! Blir så stolt över mig själv när jag ser den!

Kommentarer
Postat av: yamina

Naw, Nicci, då, stackars dig som fick springa omkring och leta efter mig! Men det var snällt, jag hade inte en tanke på att mama oroade sig. Jag hade inte en tanke på någonting om jag ska vara ärlig, hehe : D Men tack fina du : D

2010-07-16 @ 12:16:48
URL: http://yamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0