Bilder!

Resan till danmark var fantastisk! Jag hade så himla bra och hatade när dagen för hemfärd kom.
Det värsta med denna gångens avsked var att jag blev ledsen 4 ggr istället för 1. Det blev fyra avsked vid olika tider.
En när min syster och hennes man och deras dotter for.
Nickan gråter.
En när Emilie skulle fara till en kompis en timme innan vi skulle fara.
Nickan gråter.
En när vi skulle få skjuts till tåget, sa då hejdå till mina systersöner.
Nickan gråter. Dock inte så jättemycket denna omgång.
En när vi skulle stiga på tåget och ta farväl av Smilla, Nikoline och Anja.
Nickan gråter.
Åååh vad jag grät. Jag hatar att bo så långt ifrån alla! Dumma dumma dumma Pappa som gjort detta mot oss. Nåja. Jag ska inte hata. Gjort är gjort!

Tänkte dela med mig lite av några bilder! För er som inte har facebook eller ni som helt enkelt inte orkar kolla igenom 400 bilder!

Nickarias!                    Nikoline,Nickan,Tonya,Emilie. Sisters for life<3                       Greg(brother-in-law)&Sister

 



Mys framför TVn!



Systrarna Smith!





Danne (storebror) och Nickan



Ni som känner oss vet ju att denna posen är en fulpose som Zak ofta utför. Kul att Nikoline hakade på! ;D



Zak och Nikoline. Megagullig bild!



Tre små söta systrar som sover.

 
Emilie ville ha likadana naglar som storasyster! :) Storasyster kirrar biffen!



   Nickan&Niece              Nickan&Nephew        Nickan&Nephew         Stepmom&Sister        Nickan&Fiancé



Gullig bild på min syster och fästman!



Smilla älskade Zak. Det syns här!



Puss puss!



Nyvaken Smilla myser med storasyster <3











Slutligen får ni en bild på en elitidrottare!
Vill ni ha hennes autograf så hojta!
Nickan kirrar biffen!





Btw, jag var orolig att gå tillbaka till 10-talet, som jag kämpat så hårt med att komma ifrån, medan vi var i Danmark. Första dagen åt jag inget godis. Andra dagen åt jag lite... Tredje dagen åt jag helt ohindrat. Jag vräkte i mig som jag brukade göra. Jag ursäktade mig med tanken "I'm on holiday, it's okey!"

När jag kom hem i måndags kändes det mindre okej, och när jag skulle ställa mig på vågen i tisdags så visade den att jag gått ner 1,4!!! Nästan ett och ett halvt kilo!!! SATAN så nöjd tjej!
Av någon anledning trodde jag att jag kunde fortsätta äta sådär mycket skit nu när jag varit hemma och varit sjuk. Så... jag har gått upp 0,8 sen i tisdags. Jävla skit. Jag är så kass. Men ÄNDÅÅÅ. Jag är fan nöjd. Vi höll ju dock igång alla dagar vi var där. Är väl massa tack vare det. Nu när jag varit sjuk i ögoninflammation har jag ju bara legat hemma och tittat på skitprogram. Enda gångerna jag rört på mig var när jag skulle på toa. Typ. I princip. Så atte... jag förstår att jag gått upp. Men dom hektona ska bort lika fort! Förhoppningsvis lyckas jag.


Idag blire tillbaka till träningsrutinerna! Blir nog lite löpning coh styrke på gymmet.
Sen om Emelie lyckas dra sig från en familjemiddag ska vi på bio och se eclipse ikväll!

Hmm... efter massa velande fram och tillbaka ska jag informera er om läget.
Först ville jag inte för det känns så dumt. Men nu gör jag det ändå. Ni kan tycka vad ni vill!
Ett litet avslöjande som viktklubb uppmuntrar:

Jag vägde 89,8 (nästan 90!) när jag började med min viktnedgång. Nu väger jag 76. Eller ja, 76,8 eftersom jag gått upp igen. Så 13 kg har jag gått ner. Eller ja, 13,8 i tisdags. AAh. Blir arg när jag tänker på det. Hah. Men som man bäddar får man ligga!
Mitt mål är mellan 68-72 kg. Helst någonstans mitt emellan. Alltså 70. Eeeehhehe.

Så nu kan alla skippa sina tankar om att jag ska bli ett anorexia-fall. Om jag skulle gå ner hela vägen till 68 kommer mitt BMI ändå ligga på 21,5. Det ska vara mellan 19-25 om man vill vara hälsosam. Så 21,5 tycker jag är LAGOM.
När jag började hade jag 28,4. För den som är intresserad och vill veta... Hhöhöhö.
Shit, detta var första gången jag berättade vad jag vägt/väger. Bortsett från Zak. Han vet allt om mig!

Det var väl ett jävla tjat om min vikt. Snart är det slut på det mina vänner. Snart. Då blire massa teaterprat istället! JAAAIKS! Jag är så nervöööös. Är fan mindre än 2 månader kvar nu ju! Usch!
Btw, vi har fått en inneboende till när jag flyttar. Så vi kan ha kvar lägenheten!! :D Yeeey! Hugo blev det. Sweet! Så han och Zak kan leva ungkarlslivet i 9 månader, men sen är Nickan fan tillbaka och då ska det vara ordning och reda igen och då får Hugo flytta ut. 
Vi kommer behöva rummet då vi ska börja på vår tillökning i familjen.

SKOJAR om sistnämda! (skulle gärna vilja skita i att infa om att jag skojar men det finns för mycket tröga människor i världen... hehe)


Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Sväris

Eehh ... jaa, jag bland annat. Gulp sa det i svalget innan jag kom till nästa mening :) Det ska bli kul när det blir men kanske inte riktigt just exakt nu ... Love you.

2010-07-05 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0